  • 211. Data: 2017-05-12 04:08:09
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:of32q9$m05$2@mx1.internetia.pl...

    > Teraz nie ma jeszcze autonomicznych samochodów.
    > ---
    > No i widzisz, nie ma sensu mieć elektrycznego. Skoro nie przyjedzie, nie
    > naładuje się, drogi jest.

    Nie ma sensu benzynowego: sam nie przyjedzie, sam się nie zatankuje...
    Ale pitolisz.

  • 212. Data: 2017-05-12 08:49:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-12 o 02:08, re pisze:

    > Co mam doliczać jak samochód z silnikiem spalinowym kosztuje tyle samo
    > co samochód z silnikiem elektrycznym pozbawionym opłaty za akumulatory.
    > Jak się zmieni to mnie powiadom a zmienię wyliczenia.

    Jeszcze dekadę temu ten sam samochód z silnikiem diesla kosztował kilka
    czy nawet kilkanaście tysięcy więcej niż z silnikiem benzynowym. Ale
    wiadomo było, że koszt zakupu zwróci się tym szybciej im więcej
    przejdzie się kilometrów. Podobnie wygląda sprawa z instalacją LPG/CNG
    do benzyniaka.
    W elektrykach nie dopłaca się dziś za akumulatory, ale za to, że to są
    "nowalijki" i koncerny skoro mogą, to sobie podbijają ceny.
    Nie zmienia to jednak faktu, że przy obecnej cenie prądu i benzyny/ON,
    kilometr przejechany elektrykiem kosztuje mniej. I to, nie o kilka czy
    kilkanaście procent, ale nawet o 200-300%.

  • 213. Data: 2017-05-12 13:44:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > i bardzo szybko okazało się, że bez internetu w telefonie ani rusz.
    > ---
    > Ale pieprzysz. Jakie ani rusz ?! Jakie potrzebne ? Jaki internet w
    > telefonie ? Ludziom wciśnięto smartfony by się biznes sprzedawcom kręcił.
    > Oczywiście jest to jakoś użyteczne, ale nie wynika z potrzeb użytkowników.
    > Bo geneza "telefonu z internetem" jest taka, że najpierw były organizatory
    > elektroniczne. Do tych organizatorów wbudowano moduły telefoniczne.
    > I to nie chciało się za bardzo sprzedawać nie dlatego, że było słabe tylko
    > dlatego, że ludzie trochę w d...e to mają.

    Sądzisz innych podług siebie :-))) W sumie to trochę typowe...
    ---
    Dalej pieprzysz. Ja miałem PDA z modułem telefonicznym, ale nie ludzie obok
    mnie. Nie umiesz wczuć się w nurt dyskusji.

  • 214. Data: 2017-05-12 13:46:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Pisz całymi zdaniami, co? :-)
    > ---
    > Którego słowa nie zrozumiałeś ?

    Inne.
    ---
    Ok. Odnosiłem się do " Takich aut co same jeźdzą się podładować jeszcze nie
    ma.", że ta wizja samochodu, który funkcjonuje jak prywatna taksówka ma
    sens, ale akurat tego nie ma.

  • 215. Data: 2017-05-12 13:48:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > naładuje się, drogi jest.

    Nie ma sensu benzynowego: sam nie przyjedzie, sam się nie zatankuje...
    Ze spalinowym nie ma akurat żadnego problemu. Nie ma problemu z tankowaniem,
    nie trzeba na niego ciułać latami.

  • 216. Data: 2017-05-12 17:00:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-05-2017 o 08:49, nadir pisze:

> [...]
    > W elektrykach nie dopłaca się dziś za akumulatory, ale za to, że to są
    > "nowalijki" i koncerny skoro mogą, to sobie podbijają ceny.

    Raczej za to, że nie działa w ich przypadku prawo wielkich liczb.

  • 217. Data: 2017-05-13 07:53:18
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > kilometr przejechany elektrykiem kosztuje mniej. I to, nie o kilka czy
    > kilkanaście procent, ale nawet o 200-300%.

    Czyli jeśli moim dieslem przejechanie 100 km kosztuje mnie 50 zł, to
    jadąc elektrycznym dostanę jeszcze zwrot kasy w wysokości 50-150zł?!

    To gdzie te samochody sprzedają? Biorę w ciemno!:)

    Ech, to pokolenie pokemonów:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 218. Data: 2017-05-13 08:16:56
    Od: p...@g...com

    Spokojnie jeśli będą dopłaty to najpierw w Niemczech a tu na razie Müller (przeciwko
    któremu prowadzi śledztwo prokuratura) po konsultacjach z przedstawicielami władz co
    następuje:

    VW werde bis 2022 zehn Milliarden Euro in die Entwicklung des Verbrennungsmotors
    investieren, kündigte er an. In Elektro- und Hybridmotoren sollen bis dahin neun
    Milliarden Euro fließen.

    Diesel jest niezbędny aby utrzymać narzucone odgórnie flotowe limity emisji CO2 i VW
    zrezygnować z niego nie może. Technologia aut elektrycznych jest póki co zbyt
    prymitywna więc VW będzie grać na czas i dalej dymać buraków pardon europejskich
    klientów :-)

  • 219. Data: 2017-05-13 09:16:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > programow internetowych na tamte telefony nie bylo duzo.

    Jeśli internet sprowadzić do stron i programów :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 220. Data: 2017-05-13 09:22:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dzięki. Widać warto mieć jednak hak.

    Pytanie ile kosztował transport w tym sklepie i zapewne zrobili by to
    jednym kursem?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz