  • Data: 2017-05-24 19:29:52
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA77FBF704E67Dbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Chyba nie zrozumiałes co miałem na mysli...
    >Chodzi o to ze nie przekonuje mnie argument ze warto dopłacac
    >donierentownego górnictwa dlatego ze doplacamy do nierentownych
    >teatrów.
    >Raczej uwazam, ze skala pokazana przez Zenka jest zdecydowanie za
    >wysoka.
    >Rozumiem, ze dopłata do teatru moze wyniesc kilka procent budzetu (o
    >ile

    Budzetu teatru czy budzetu panstwa ?

    >oczywiscie zgodzimy sie ze kultura jest wazna dla całego narodu) ale
    >nie 2/3...

    A jakby sie okazalo, ze 2/3 ?

    Juz dopusciles do doplacania, to teraz przyjdzie wykazac, ze tzw
    kultura jest wazniejsza niz gornicy :-)

    A kiedy byles ostatnio w teatrze ?

    Gornicy to swoja droga tez element kultury naszego spoleczenstwa
    (coraz mniejszy).
    No i trzeba przyznac, ze zamieszanie w gospodarce byloby olbrzymie ...
    to nie tylko gornicy, to cala masa firm, ktore dla tych kopalni cos
    robia, i masa ich pracownikow.

    Alez mozna :)

    J.