  • Data: 2017-05-21 21:54:31
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > ma znaczenia ze gdzies w swiecie mozna kupic wegiel 20% taniej. Gdyby
    > kupic taniej to w duzej skali zysku by nie bylo bo wiecej niz
    > zaoszczedzone trzeba by wydac na zasilki rozne dla bezrobotnych jacy
    > by sie pojawili po zamknieciu kopaln. To nie jest tak ze jak zamknac
    > kopalnie to prace straca tylko zatrudnieni w tej kopalni. Gdzies
    > pisali ze jedno miejsce pracy w kopalni generuje ponad dwa miejsca
    > pracy poza kopalnia. Te miejsca pracy poza kopalniami sa rentowne. To
    > lepiej dolozyc do gornikow zeby uratowac trzy razy tyle miejsc pracy.

    Trzeba zrobić tak zeby biznes był rentowny. Koniec kropka.
    Podstawowe pytanei to dlaczego nasze kopalnie sa trwa nierentowne,
    przychodzi inny własciciel i nagle ma zysk?
    To co czytałes o tych tworzonych miejscach pracy to pewnie z jakiegos
    górniczego raportu. Bo o jakie miejsca pracy moze ci chodzic?
    Zas co do ceny pradu, jeżeli wegiel drogi i gdzies mozna go kupic 20%
    taniej to prąd z kopalni byłby jeszcze tanszy.

    > Ekonomia z niektorych bredzen Janusza Mikke jest oderwana od
    > rzeczywistosci jak on sam. Mamy duzo wegla i bedziemy go wydobywac i
    > spalac zeby miec prad i cieplo bez wzgledu na koszty z tym zwiazane.
    > Bo to sie oplaca calemu spoleczenstwu.

    Ta, całemu... Na pewno tej czesci ktora te dofinansowania dostaje...
    Co zreszta sprawia ze nie trzeba sie starac o rentownosc - po co skoro ktos
    dopłaci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,