  • Data: 2017-05-19 01:53:31
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-18 o 14:42, Pszemol pisze:

    > Nie jest aż tak ciche jak Ci się wydaje.

    Jest. Były już wypadki wchodzenie pod ciche elektryki.

    > Poza tym chodzi o ciszę przy przyspieszaniu.

    To chyba tylko tobie.

    > I szybkiej jeździe gdzie obroty silnika spalinowego są duże i silnik
    > głośny.
    > Na luzie i przy powolnej jeździe spalinowy też nie jest męczący.

    Szybka jazda nie zależy tylko od obrotów ale też od biegu.
    Nie dotyczy współczesnych automatów z silnikami od kosiarek
    a "skrzyniami biegów" od skuterów.

    W swoim aucie jadę 150km/h przy trzech tysiącach obrotów.
    Dla ciebie to duże obroty ?

    > Jakim?

    Nie doceniasz mnie, jeździłem trzema markami.
    Pod warunkiem że gówno od Rometa uznasz za samochód.

    > Co to znaczy "w Polsce"?
    > Inaczej się jeździ w korku w mieście a inaczej po autostradzie
    > a jeszcze inaczej po wąskiej, krętej drodze poza ter. zabudowanym.

    Inaczej się jedzie w Warszawie a inaczej w Nowym Yorku.
    Pomimo że tu i tu masz miasto.
    Ale jak rozumiem specyfiki ruchu i infrastruktury w Polsce
    ne znasz.

    > Acha. Tesla to wózek elektryczny? :-)))) Rozumiem.

    Na pewno nie spalinowy.

    > Radku, weź przestań pitolić bo słabo się robi...

    Ale to odpowiedź na twoje pitolenie. Skoro tak razi to sam
    przestań pitolić.

    > Bezawaryjne skrzynie :-))) Powiedz to właścicielom Chryslerów,
    > aut od GM, VW i innych co to skrzynie co 35 tysięcy mil wymieniają.
    > Kolega w swoim Passacie wymieniał skrzynię 2 razy!

    Pięćdziesiąt lat temu nie wymieniali. Może przestańcie kupować
    tandetę za pół ceny. Lub kupujcie bez automatów skoro tych
    dobrych już nie produkują.

    A ty udając że nim nie jest.