-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryczne samochody
Date: Wed, 17 May 2017 18:55:25 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <ofinmu$1k1$1@dont-email.me>
References: <1...@m...org>
<f...@g...com>
<n...@m...org> <a...@4...com>
<of2vg8$edh$1@dont-email.me> <p...@4...com>
<ofat5f$t1l$1@dont-email.me> <5919d9f0$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
<ofdbhj$g6h$1@dont-email.me> <591a3b67$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@4...com>
<591aeb15$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@4...com>
<591b38af$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 17 May 2017 23:51:59 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="2f6a1e146a884c4fa28137ece29d63c8"; logging-data="1665";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18O9BiGz3FGckpQp4+v4nWX"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:VJYebejo6hVxtOGwkTKBU/DLUDM=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605193
[ ukryj nagłówki ]"Marcin" <n...@n...com> wrote in message
news:591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam
>
> W dniu 2017-05-16 o 19:36, J.F. pisze:
>
>> Wiec sie troche dziwie, ze nie ulepszaja hybryd.
>> Gdyby baterie starczyly na 30km i byla mozliwosc ladowania z gniazdka,
>> to byc moze odpalal bym silnik tylko w trasie.
>
> Toyota Prius Plugin czy Mitsubishi PHEV to tak na szybko mi przychodza do
> glowy takie hybrydy z wiekszym akumulatorem i mozliwoscia ladowania.
> Akumulator Priusa Plugin moze starczyc na ok. 50 km wiec niby by spelnia
> wymagania. Problemem jest cena. Prius Plugin jest duzo drozszy od zwyklego
> Priusa. O ile zwykly Prius czy Auris Hybrydowy moga miec sens ekonomiczny
> (kiedys czytalem test porownawczy aurisa benzynowego 1,6 i hybrydy -
> wyszlo ze roznica w cenie za porownywalne wersje zwroci sie po troche
> ponad 100 tys km) to doplata do wersji plug in chyba nie ma szans by sie
> zwrocila...
Czy elektryczny samochód naprawdę nie ma dla Was żadnych
zalet w stosunku do benzyniaka że tak liczycie aby się "zwrócił" na zero?
Cicha jazda, większy moment, większe przyspieszenia, brak machania biegami?
I czy przy kalkulacjach liczycie również koszt obsługi samochodu
benzynowego przez te 100 tysięcy km? Zmiany oleju, zmiana
uszczelek jak coś zacznie cieknąć, wymiana rozrusznika, świec,
paska rozrządu, regulacja zaworów, awarie skrzyni biegów, itp, itd?
Przecież samochód elektryczny nie ma nawet 5% ruchomych
części w stosunku do samochodu benzynowego...
To musi być proste i tanie w obsłudze!
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.17 02:27 RadoslawF
- 18.05.17 03:03 Zenek Kapelinder
- 18.05.17 03:05 Pszemol
- 18.05.17 03:20 Pszemol
- 18.05.17 03:34 Pszemol
- 18.05.17 07:15 p...@g...com
- 18.05.17 09:28 nadir
- 18.05.17 10:00 Kris
- 18.05.17 11:28 RadoslawF
- 18.05.17 15:33 T.
- 18.05.17 16:46 Cavallino
- 18.05.17 16:50 Cavallino
- 18.05.17 21:04 WS
- 18.05.17 21:25 j...@i...pl
- 18.05.17 21:27 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz