    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne samochody
    Date: Wed, 17 May 2017 18:55:25 -0500
    <n...@m...org> <a...@4...com>
    <of2vg8$edh$1@dont-email.me> <p...@4...com>
    <ofat5f$t1l$1@dont-email.me> <5919d9f0$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <ofdbhj$g6h$1@dont-email.me> <591a3b67$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <591aeb15$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <591b38af$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message
    news:591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam

    > Toyota Prius Plugin czy Mitsubishi PHEV to tak na szybko mi przychodza do
    > glowy takie hybrydy z wiekszym akumulatorem i mozliwoscia ladowania.
    > Akumulator Priusa Plugin moze starczyc na ok. 50 km wiec niby by spelnia
    > wymagania. Problemem jest cena. Prius Plugin jest duzo drozszy od zwyklego
    > Priusa. O ile zwykly Prius czy Auris Hybrydowy moga miec sens ekonomiczny
    > (kiedys czytalem test porownawczy aurisa benzynowego 1,6 i hybrydy -
    > wyszlo ze roznica w cenie za porownywalne wersje zwroci sie po troche
> [...]

    Czy elektryczny samochód naprawdę nie ma dla Was żadnych
    zalet w stosunku do benzyniaka że tak liczycie aby się "zwrócił" na zero?
    Cicha jazda, większy moment, większe przyspieszenia, brak machania biegami?

    I czy przy kalkulacjach liczycie również koszt obsługi samochodu
    benzynowego przez te 100 tysięcy km? Zmiany oleju, zmiana
    uszczelek jak coś zacznie cieknąć, wymiana rozrusznika, świec,
    paska rozrządu, regulacja zaworów, awarie skrzyni biegów, itp, itd?
    Przecież samochód elektryczny nie ma nawet 5% ruchomych
    części w stosunku do samochodu benzynowego...
    To musi być proste i tanie w obsłudze!