-
1. Data: 2011-10-18 05:52:18
Temat: Elektryczne jednoślady
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc
,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
-
2. Data: 2011-10-18 05:59:32
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc
,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
3. Data: 2011-10-18 06:10:31
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
> W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
>> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>>
>> http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc
,3004.html
>> ?
>>
>> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.
-
4. Data: 2011-10-18 06:21:46
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:
>> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
>> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
>
SAM Cree
> W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
> podobno około 10 tys Euro.
Ja słyszałem, że koło 15.
> Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.
Mi by wystarczył.
Tylko ta cena...
-
5. Data: 2011-10-18 21:11:21
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
napisał(a):
> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc
,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo
nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo
najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i
wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie
akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?
pozdrawiam
-
6. Data: 2011-10-18 21:55:41
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh??
Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
różnego typu i są ku temu powody.
--
Tom01
-
7. Data: 2011-10-19 07:59:21
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi,
> bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe
> LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze,
> pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...
Swoją szosą na codzienne
-
8. Data: 2011-10-19 08:01:03
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek
> niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające
> dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP
> bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej
> fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie
> mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...
Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?
-
9. Data: 2011-10-19 08:41:13
Temat: Re: Elektryczne jednoślady
Od: Błażej Zagozda <g...@g...com>
On 18 Paź, 23:55, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
> W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
>
> > widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> > przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> > wydajną technologię NiMh??
>
> Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
> z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
> kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
> mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
> różnego typu i są ku temu powody.
>
czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe
pozdrawiam