  • 1. Data: 2011-10-18 05:52:18
    Temat: Elektryczne jednoślady
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

    http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc
    ,3004.html
    ?

    Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

  • 2. Data: 2011-10-18 05:59:32
    Temat: Re: Elektryczne jednoślady
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
> [...]
    ,3004.html
    > ?
    >
    > Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
    Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
    robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-10-18 06:10:31
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:

    ,3004.html

    > Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
    > robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)

    W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
    podobno około 10 tys Euro.
    Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

  • 4. Data: 2011-10-18 06:21:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:

> [...]

    SAM Cree

    > W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
    > podobno około 10 tys Euro.

    Ja słyszałem, że koło 15.

    > Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

    Mi by wystarczył.

    Tylko ta cena...

  • 5. Data: 2011-10-18 21:11:21
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    ,3004.html
    > ?
    >
    > Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

    widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
    przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
    wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo
    nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo
    najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i
    wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie
    akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-10-18 21:55:41
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
    > widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
    > przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
    > wydajną technologię NiMh??

    Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
    z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
    kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
    mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
    różnego typu i są ku temu powody.

    --
    Tom01

  • 7. Data: 2011-10-19 07:59:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
    > można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w

    Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
    uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

    Swoją szosą na codzienne

  • 8. Data: 2011-10-19 08:01:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > powijakach, ale teraz?

    Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości

    Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
    superkondensatory?

  • 9. Data: 2011-10-19 08:41:13
    Od: Błażej Zagozda <g...@g...com>

    On 18 Paź, 23:55, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

> [...]
    > kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
    > mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory

    czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
    rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
    dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
    mówiłem o LiJon i LiFe

    pozdrawiam