  • Data: 2009-09-09 06:46:41
    Temat: Re: Elektrownia wiatrowa/solarna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek Lewandowski napisał:

    > potrzebowałbyś 1kg, bo za 30 lat z 0.5kg zostanie 25dag i 250W.

    Ja też mam swój czas połowicznego rozpadu. Zakładam, że na starość
    kąpał się będę mniej, bo i życie mniej aktywne. Poza tym klimat
    się podobno ma ocieplić. Zresztą to pół kilo wzięte było na rybkę,
    dokładnie nie liczyłem potrzeb. Ale to są realne ilości, może nawet
    mniej wystarczy. A jak więcej, to też nie problem.

    > :)
    > Tak naprawdę, to dla mocarstw atomowych te RTG wypadały jeszcze
    > taniej, bo stront stanowi odpad przy reaktorach i "był" i trzeba
    > go tylko było oczyścić.

    No a teraz z powodu budowy stadionu kontakt z sąsiednim mocarstwem jest
    wielce utrudniony. Rura z gazem mi do tego tylko została, niestety.

    > Czyli jakby był to śmietnik, gdzie można było z pożytkiem upchnąć
    > część radioaktywnych śmieci. tu jest notka a propos strontu:
    > http://www.atomicinsights.com/sep96/materials.html

    Dzięki. Przeczytam. Ale wciąż jestem pod wrażeniem, że to taka taniocha.

    Jarek

    --
    To nie do wiary że niedawno tak to było
    w słuchawce głos: Kochanie dzwonisz jak to miło