  • Data: 2009-09-07 10:16:18
    Temat: Re: Elektrownia wiatrowa/solarna
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według przepisów prąd musisz sprzedać energetyce i dopiero potem od nich
    > odkupić (oczywiście drożej). Nie wolno używać elektrowni do własnych potrzeb
    > bez przepuszczenia przez energetykę.

    Kolego nie pitol, i nie siej zamieszania, Nasze przepisy sa glupie ale nie az tak.
    Jak sobie prad wytwarzasz to sobie go mozesz zuzywac do woli i jak chcesz. Jesli
    chcesz komus go sprzedac to musisz sie podlaczyc do Sieci Energetycznej i
    wykonac te sprzedaz za jej posrednictwem. No i z tego wynika ze kupia od ciebie
    taniej a sprzedadza drozej.

    Bierze sie ta durnota z calkiem sensownego zalozenia ze warto miec wspolna siec
    i z glupiego zalozenia ze trzeba od tej darmowej energii zaplacic, tfu, podatki.

    Tak ze nie bałamuć kolegów ze az taki zamordyzm jest. Masz swoja elektrownie to
    sobie nia swiec na zdrowie!

    > Maszt powyżej 3m potrzebujesz pozwolenie na budowę (projekt, uzgodnienia,
    > ekspertyzy, 60 dni czekania na pozwolenie na budowę potem pozwolenie na
    > eksploatację).

    Wyjatek jest taki ze montujac cos na dachu co ma, bodajze 2 albo 3m wysokosci,
    nie trzeba niczego zglaszac.

    --
    Lukasz Sczygiel
    http://coraline.bazarek.pl