-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Chris <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektrościema
Date: Wed, 9 Aug 2017 14:23:28 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <omeurc$429$1@node2.news.atman.pl>
References: <5989aa74$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<1ucj3bjck4wrq.k6c0fcz3pdgj$.dlg@40tude.net>
<omeflm$lki$1@node2.news.atman.pl> <3...@m...org>
<14bg82yjlhxcq$.108livuy2r8i7.dlg@40tude.net>
<omem94$rr5$1@node2.news.atman.pl> <18qbi9dyy0xd5$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1502281388 4169 194.56.211.10 (9 Aug 2017 12:23:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Aug 2017 12:23:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
In-Reply-To: <18qbi9dyy0xd5$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612460
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-09 o 13:47, Myjk pisze:
> Wed, 9 Aug 2017 11:57:11 +0200, Chris
>
>> To powiedz mi po co są te wszystkie normy skoro i tak żadne auto tego
>> nie spełnia bo nie jest w stanie?
>
> Jest w stanie spełnić, ale to się wiąże np. ze spadkiem parametrów
> użytkowych (szczególnie diesel). Więc że producenci będą oszukiwać było
> jakby prawie oczywiste i dziwne, że tak późno na to wpadli.
Masz rację ale jak zrobić żeby 2 tonowego SUV-a napędzał silnik od
kosiarki spełniający normy spalin? Tu jest błędne koło bo auta cały czas
rosną, mają więcej elektroniki co zwiększa masę a to wszystko trzeba
zasilać. Silnik 0.5-1L nie dadzą rady.
> To samo jest z kotłami w domach. Normy, które przecież są opracowywane w
> konkretnym celu, tj. ochrony ludzi, spełniają tylko jak stoją w
> laboratorium. Później trują jak każde inne, bo instalator spieprzył dobór
> mocy, źle ustawił sterownik, użytkownik nie takie paliwo kupił itd.
O kotłach już było przy okazji całego zamieszania ze smokiem w dużych
miastach, i jak wiadomo wyszło że to właśnie one generowały smoka a nie
samochody.
> Dlatego jedynym sposobem aby oszustwa się skończyły jest eliminacja
> rozproszonego spalania (zależnego od wielu elementów tj. użytkownika,
> instalatora/mechanika -- wspominałem, że ojcu w warsztacie wycieli
> katalizator), którego nie ma jak kontrolować.
Jedyną możliwością jest koniec rozwoju cywilizacji i powrót do epoki
kamienia łupanego :)
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.17 14:25 Chris
- 09.08.17 14:28 Chris
- 09.08.17 14:33 Myjk
- 09.08.17 14:48 Chris
- 09.08.17 15:02 Sebastian Biały
- 09.08.17 15:13 Chris
- 09.08.17 15:29 Myjk
- 09.08.17 15:40 Zenek Kapelinder
- 09.08.17 15:50 Myjk
- 09.08.17 16:43 T.
- 09.08.17 16:55 Wiesiaczek
- 09.08.17 17:03 elmer radi radisson
- 09.08.17 17:10 Sebastian Biały
- 09.08.17 18:11 Myjk
- 09.08.17 20:50 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A