-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Elektrościema
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5989aa74$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<1ucj3bjck4wrq.k6c0fcz3pdgj$.dlg@40tude.net>
<omeflm$lki$1@node2.news.atman.pl> <3...@m...org>
<14bg82yjlhxcq$.108livuy2r8i7.dlg@40tude.net>
<omem94$rr5$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 9 Aug 2017 13:47:51 +0200
Message-ID: <18qbi9dyy0xd5$.dlg@myjk.org>
Lines: 22
NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
X-Trace: 1502279269 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.28.253.69:25044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3799513114
X-Received-Bytes: 2026
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612457
[ ukryj nagłówki ]Wed, 9 Aug 2017 11:57:11 +0200, Chris
> To powiedz mi po co są te wszystkie normy skoro i tak żadne auto tego
> nie spełnia bo nie jest w stanie?
Jest w stanie spełnić, ale to się wiąże np. ze spadkiem parametrów
użytkowych (szczególnie diesel). Więc że producenci będą oszukiwać było
jakby prawie oczywiste i dziwne, że tak późno na to wpadli.
To samo jest z kotłami w domach. Normy, które przecież są opracowywane w
konkretnym celu, tj. ochrony ludzi, spełniają tylko jak stoją w
laboratorium. Później trują jak każde inne, bo instalator spieprzył dobór
mocy, źle ustawił sterownik, użytkownik nie takie paliwo kupił itd.
Dlatego jedynym sposobem aby oszustwa się skończyły jest eliminacja
rozproszonego spalania (zależnego od wielu elementów tj. użytkownika,
instalatora/mechanika -- wspominałem, że ojcu w warsztacie wycieli
katalizator), którego nie ma jak kontrolować.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.17 14:09 Robert Wańkowski
- 09.08.17 14:23 Chris
- 09.08.17 14:25 Chris
- 09.08.17 14:28 Chris
- 09.08.17 14:33 Myjk
- 09.08.17 14:48 Chris
- 09.08.17 15:02 Sebastian Biały
- 09.08.17 15:13 Chris
- 09.08.17 15:29 Myjk
- 09.08.17 15:40 Zenek Kapelinder
- 09.08.17 15:50 Myjk
- 09.08.17 16:43 T.
- 09.08.17 16:55 Wiesiaczek
- 09.08.17 17:03 elmer radi radisson
- 09.08.17 17:10 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A