  • 21. Data: 2009-03-25 00:12:06
    Temat: Re: Elektroniczna waga łazienkowa - pożeracz prądu
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gqbd5k$a73$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    --------
> [...]
    > z możliwością regulacji czasu świecenia,czułości. Kupiłem 2 sztuki
    > No rzeczywiście Wkręciłem w korytarzu "zaopatrując " w energooszczędną
    > 15W.Piękna sprawa! pojawia się ktoś w korytarzu, światło świeci!
    > Ale ponieważ ostatnio lubię sprawdzać ile "na luzie" co pobiera
    > więc załączyłem miernik (posiadam 2 różnych marek)i co się okazało!
    > w czasie czuwania pobiera 8W ! drugi miernik wykazał to samo (8,5W)
    > Dopiero wtedy skojarzyłem sobie że w czasie wykręcania mocno mnie
    > parzyła.Oczywiście w instrukcji na ten temat pisało tyle że można

    ----------

    Skrytym pożeraczom pradu mówimy - NIE !!!

    Janusz

  • 22. Data: 2009-03-25 00:13:26
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Od ważenia się nie chudnie :)

    --------

    Niby nie, ale warto wiedziec czy sprawy ida w dobrym kierunku czy tez nie?!

    Janusz

  • 23. Data: 2009-03-25 20:36:47
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Papkin pisze:

    > w sumie to nie wiem, czy lacznie rownolegle rozladowuje baterie (przez
    > opornosc wewnetrzna sasiadki)?
    >
    > Zawsze myslalem ze tak podlaczone baterie = wiecej mAh lacznej
    > pojemnosci :-)

    w praktyce: tylko w przypadku gdy rezystancja odbiornika jest o wiele
    niższa niż wewnętrzna baterii

    ja sobie zrobiłem taki układ zasilania silnika 250W z 2 akumulatorów po
    18Ah. 1:równolegle - 50% mocy silnika 2:szeregowo - 100% mocy. Fajnie to
    działało do momentu gdy nie poleciało równolegle _BEZ_ obciażenia.
    Kableki mi sie zaświeciły.....
    ToMasz