  • Data: 2020-08-20 22:26:56
    Temat: Re: Elektromobilność dostanie też inne impulsy
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-20 o 18:17, J.F. pisze:

    > A za 30 lat ?

    Wedle fanboi będą same elektryki, wedle statystyki masz 50%
    że juz elektryków nie będzie.

    > No dobra - dzierzawa MOP pewnie krotsza.

    Cena gruntu jest wysoka ale nie zabójcza.
    Zabójczy będzie koszt doprowadzenia dojazdu do autostrady,
    podpięcia odpowiedniej linii energetycznej a potem płacenia
    kar. Za nieodebranie mocy lub za przekroczenie.

    > Kiedys bledne kolo bylo na LPG.
    > Potem na CNG, teraz na wodorze ...
    >
    > LPG sie rozwinelo, CNG u nas pozostalo bledne :-)

    LPG nie było błędnym kołem. Miałeś pełnoprawne auto na benzynę
    w którym mogłeś doinstalować LPG.
    CNG w formie instalacji fabrycznej i pomniejszonego zbiornika
    na benzynę faktycznie już się łapie na błędne koło.