-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
Date: Sun, 31 Jan 2021 23:47:18 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <rv7c1s$euj$1@news.icm.edu.pl>
References: <600994de$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<6009af77$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<6009bb13$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<6009cd29$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<600a8fcc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<600aaa3f$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <j13d909nwxjz$.dlg@myjk.org>
<600c0144$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <kdkbmleqhtbk$.dlg@myjk.org>
<600d4b5e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<rujuos$4fe$1$Janusz@news.chmurka.net>
<600d8ba4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<600d8d9c$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<j0zigcrvcr3b$.favbsxmttkg$.dlg@40tude.net>
<600d95e6$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<600e8242$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<600ed885$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<600eda0d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<4405139221$20210125222649@squadack.com>
<600facbc$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: s201pc206.mmj.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1612133244 15315 89.174.201.206 (31 Jan 2021 22:47:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2021 22:47:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
In-Reply-To: <600facbc$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690837
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.01.2021 o 06:46, Shrek pisze:
> W dniu 25.01.2021 o 22:26, RoMan Mandziejewicz pisze:
>
>> Nie o to chodzi. Konstrukcja ładowarki w topologii DAB i z wektorowym
>> prostownikiem z PFC na wejściu, zapewniająca możliwość pracy na
>> szerokim zakresie zmienności napięć jednak jest kosztowna i trudna.
>> Prościej zrobić ,,zwykły" PFC (jakby którykolwiek trójfazowy był
>> zwykły) i ładowarkę w topologi phase-shifted full bridge.
>
> No właśnie o to chodzi. To jest generalnie bez sensu. Jak samochód ma
> jeździć, to trzeba go ładować z zewnątrz i energię zużywa. Jak ma robić
> za powerbanka i stać to bez sensu jest go obudowywać samochodem a potem
> go jeszcze komplikować.
>
>
A jak nie ma jeździć i energii zużywać?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?