  • Data: 2014-04-14 10:39:33
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-13 22:08, nowyr pisze:

    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Nie można się nauczyć projektować. Umiejętność tworzenia czegoś z
    > niczego to cecha osobnicza.

    Właśnie zniknąłeś szkoły plastyczne i konserwatoria :)
    I wiele lat ciężkiej pracy z pędzlem czy smyczkiem w ręku.
    Nie wiem czy ty się zajmujesz projektowaniem urządzeń czy serwisem. Ja
    projektuję i wiem, że tego jak najbardziej trzeba się uczyć. Widzę to po
    sobie i widzę po znajomych czy współpracownikach, którym chętnie
    pomagam. I jakoś nie obawiam się, że mi zagrożą na rynku. Skoro ty
    obawiasz się ze wyposażeni w gcc, Kicada czy Eagle i w tani programator
    JTAGA leszcze i frajerzy mogą ci zagrozić, to mogę ci jedynie współczuć.

> [...]
    > Później jeden z drugim jeździ po warsztatach i bierze po 20zł za coś co
    > kilku palantów opublikowało na elektrodzie, a było wynikiem lat pracy i
    > developementu.
    > Np w pracy mamy zasadę żeby nie wtajemniczać pracowników we wszystko.
    > Żaden nie może ogarniać całości. Nawet kilka lat temu kupiliśmy
    > terminale zamiast PC-tów żeby nie mogli kraść danych czy robić kopii lub
    > wgrywać czegokolwiek.Już były sytuacje, że pracownik odchodził i
    > próbował przejąć część klientów.
    > Ale tych co publikują na elektrodzie to już zupełnie nie rozumiem :-(

    Jestem ciekaw czy wśród tych serwisantów zwalczających tych leszczów i
    frajerów z tanimi interfejsami, są w ogóle tacy którzy sami
    zaprojektowali i oprogramowali interfejsy do samochodów.

    MD