  • Data: 2014-04-14 23:23:33
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-14 23:10, nowyr pisze:

    > "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale jak cos serwisujesz, jedziesz w delegację to weź podpatrz ile
    > wynosiła faktura i przy okazji zostaw swoją wizytówkę i powiedz, że
    > zrobisz to samo tylko, że taniej :-) A co będzie szef tylko zabierał
    > pieniądze a ty za niego musisz robić :-)

    Ja akurat jeśli robię coś na zlecenie to staram się utrzymać rozliczenia
    na przyzwoitym poziomie. I raczej nie staram się się dogadać bezpośrenio
    z klientem końcowym. Ale wkurza mnie gdy kumaci ludzie doginają za
    20-25/h i jeszcze pracodawca opóźnia się z wypłatą po 3 miesiące. Nie
    dziwię się gdy taki pracownik jest nielojalny. Jak pracodawca burak to
    sobie na to zasłużył.

    MD