  • Data: 2009-04-29 15:56:12
    Temat: Re: Elekrownie na wegiel, termometry na rtec i tak dalej
    Od: "bujnos@smutec" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Ktoś Pana oszukał, że Unia coś wprowadza. Owszem, żarówek
    > zakazano, ale niczego się nie wprowadza- świećta czym chceta!
    > PS2 a wie Pan co jest w składzie materiału włókna w żarówce?

    Chyba nie chodzi o to, że jakiś belgijski humanista się przestraszyl
    reaktywnosci wolframu, jeno o to ze żarówka - wolframówka ma
    20% efektywności. Co do ciężkich metali, żarówka ma pewnie tyle
    samo ołowiu w lucie zewn. styku co diodowa czy świetlówka
    w swoich lutach. Jesli o "jakośc światła" chodzi - różnice może
    zauważam ale nie "odczuwam", żarowych baniek niemal nie
    używam ale fakt że ktoś mi ograniczył wybór, trochę wkurza.
    Ciekawe co na to właścicielel szklarni i growboxów gdzie lamp
    sodowych zastąpić się chyba nie da.

    Zresztą przy minimum fatygi pstryknąłem komórką odbicie w CD
    z trzech źródeł, trza wziąć poprawkę na to że oczko cmos płytką
    podczerwien pokazuje jako biele i błękity, ale mimo tego nie wiem
    czy cos z tych fotek dla nas wynika :)

    http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-76158589.j
    pg