eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 07:24:33
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." napisał:

    >>> Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta
    >>> i odeslanie sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie
    >>> bedziesz sie p* z serwisem.

    >> Stracę sporo czasu.
    >
    > Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy
    > po 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
    > wykonana".

    14 dni to sprzedający ma na ustosunkowanie się do reklamacji.
    Sama naprawa lub wymiana powinna być wykonana "w odpowiednim czasie",
    cokolwiek to oznacza.

    JoteR


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: