  • 1. Data: 2010-10-01 00:01:48
    Temat: Elastyczność silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:

    http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo

    Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    całkiem żwawo popycha samochód.

  • 2. Data: 2010-10-01 00:19:22
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    >
    > Tak to wygląda w silniku benzynowym. A więc trochę ponad 13 krotna
    > rozpiętość obrotów przy których silnik całkiem żwawo popycha samochód.

    nie znasz sie ja w moim diezlu mam 450 niutuw przy 2000 poza tym tdi
    wygral lemans,, bo jest najleprzy,,,,

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-10-01 00:34:51
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4

    zwykły trzylitrowy diesel

    a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?

  • 4. Data: 2010-10-01 00:57:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 00:34, fuen pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
    >
    > zwykły trzylitrowy diesel
    >
    > a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?

    Też około (3175cc).

    Ale trochę nie zrozumiałeś o co chodzi, bo nie chodzi o przyspieszenie
    silnika biturbo ( bo wtedy w kategorii benzynowej wystawiłbym tego
    http://www.youtube.com/watch?v=NbnCsmuTzoM ).

    Chodziło o elastyczność. Czyli o to, że na jednym biegu da się
    przyspieszyć trzynastokrotnie.

  • 5. Data: 2010-10-01 00:58:04
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >
    > Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    > A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    > całkiem żwawo popycha samochód.

    Kurna - ja nie kumam tego filmu - 180km/h na jedynce czy automat
    przełącza bez zmiany obrotów?

  • 6. Data: 2010-10-01 01:00:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Kurna - ja nie kumam tego filmu - 180km/h na jedynce czy automat
    > przełącza bez zmiany obrotów?

    Cały film na III biegu.

  • 7. Data: 2010-10-01 01:06:06
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Cały film na III biegu.

    Po czasie ale załapałem :) ładnie...eh gdyby moja VC miała takiego
    "kopa" jak Twoja...

    Pozdrówki

  • 8. Data: 2010-10-01 01:28:07
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-10-01 00:34, fuen pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
    >
    > zwykły trzylitrowy diesel
    >
    > a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?

    Popatrz Pan, a ja myslalem ze 535 ma 3 litrowego biturbo diesla. Moze
    porownaj to z 3 litrowa benzyna biturbo?

  • 9. Data: 2010-10-01 01:30:05
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-10-01 01:28, Grzegorz Prędki pisze:

    > Popatrz Pan, a ja myslalem ze 535 ma 3 litrowego biturbo diesla. Moze
    > porownaj to z 3 litrowa benzyna biturbo?

    I jeszcze z tego co pisze w komentarzach to po wirusie. Ciekawe ile
    wytrzyma ta skrzynia.

  • 10. Data: 2010-10-01 01:36:02
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-01 00:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale trochę nie zrozumiałeś o co chodzi, bo nie chodzi o przyspieszenie
    > silnika biturbo ( bo wtedy w kategorii benzynowej wystawiłbym tego
    > http://www.youtube.com/watch?v=NbnCsmuTzoM ).

    Oczywiscie, zapomniales chyba tylko o tym, ze GT3 nie ma turbosprezarki?:)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej