  • Date: Sat, 24 Apr 2010 23:59:51 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ekspert od procków Intela

    Pszemol pisze:

    > Już dzwoniłem... Panienka w telefonie podała mi dokładnie listę
    > procków ze strony internetowej - patrzyłem na tą listę w czasie
    > rozmowy...

    Hmm, może ja miałem nowszy sprzęt i jeszcze na gwarancji, to podawali mi
    telefonicznie to co można włożyć, a czego jeszcze na www nie było. Ale
    było to 5 lat temu.

    > Chyba przeceniasz zdolności serwisantów. Posługują się oni tylko swoją
    > website.
    > Ja też tak potrafię... I jasne że mają procki na sprzedaż... Panienka
    > wysłała mi
    > nawet link e-mailem do tej listy procków na sprzedaż, patrz:
    > http://accessories.us.dell.com/sna/category.aspx?c=u
    s&category_id=7002&cs=04&l=en&s=bsd&mfgpid=167795&ch
    assisid=8729

    > Zwróć uwagę na ceny :-) Celeron 440, 2GHz i 512M cache za $165 :-)))))
    >
    > Dlatego właśnie pytam kolegę wyżej, gdzie znalazł u Dela procek E2160
    > dla SC440.

    Serwisant, którego wzywałem, bo w serwerze sieciówka straciła 2 razy
    połączenie, jakby ktoś kabel wyciągnął, przywiózł całą płytę, którą
    wymienił, wgrał najnowszy firmware oraz wpisał specjalnym programikiem
    do niej service tag mojego serwera. Był on z trójmiasta, bo pod nie
    podlegaliśmy. Może poszukaj jakiegoś sprzedającego na alledrogo, co
    sprzedaje delle na gwarancji z twojej okolicy i będzie miał lepsze
    informacje.