    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ekspert od procków Intela
    Date: Sat, 24 Apr 2010 09:39:24 -0500

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4bd300fc$1@news.home.net.pl...

    > Bez problemu - xeon jest zgodny z x86.

    OK.

    > To zadzwoń do nich - podaj im swój service tag i Ci podpowiedzą.

    Już dzwoniłem... Panienka w telefonie podała mi dokładnie listę
    procków ze strony internetowej - patrzyłem na tą listę w czasie
    rozmowy...

    > Być może upgrade firmware będzie potrzebne, najlepiej, jakbyś do nich
    > zadzwonił. Jak podasz service tag, to będą wiedzieć, jakiej wersji masz
    > firmware, co było w środku i pomogą. Być może mają nawet odpowiednie
    > procki na sprzedaż.

    Chyba przeceniasz zdolności serwisantów. Posługują się oni tylko swoją
    website.
    Ja też tak potrafię... I jasne że mają procki na sprzedaż... Panienka
    wysłała mi
    nawet link e-mailem do tej listy procków na sprzedaż, patrz:
    http://accessories.us.dell.com/sna/category.aspx?c=u
    s&category_id=7002&cs=04&l=en&s=bsd&mfgpid=167795&ch
    assisid=8729
    Zwróć uwagę na ceny :-) Celeron 440, 2GHz i 512M cache za $165 :-)))))

    Dlatego właśnie pytam kolegę wyżej, gdzie znalazł u Dela procek E2160 dla
    SC440.