  • 31. Data: 2015-11-05 11:22:58
    Temat: Re: Ekspert Konkolewski
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:n1evtt$v5v$1@node1.news.atman.pl...

    > To jakiś wyjątkowy przypadek.

    ASO też potrafi włożyć żarówkę odwrotnie. W samochodzie, w którym dostęp do
    lampy, jak na współczesne standardy, był wyśmienity.

    > Tu się zgodzę, najczęściej po dzwonie blacharze przykręcają
    > niewyregulowany reflektor a użytkownik później ma to w dupie. Dopiero jak
    > się trafi diagnosta pedant na przeglądzie to ustawi i doliczy do rachunku
    > :P

    Raz mi taki diagnosta-pedant ustawił światła. Powyżej 20 metrów przed
    samochodem była nieprzenikniona ciemność.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2015-11-05 11:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Nic się nie zmieniło oprócz tego, że pijany rowerzysta powyżej 0,5
    >promila przestał być przestępcą. Popełnił wykroczenie, ale kara może
    >być równie dotkliwa ja była.

    Ale statystyki wykrywalnosci przestepstw nie poprawia.

    Wiec poczekajmy i zobaczymy - ubylo pijanych rowerzystow zlapanych,
    czy nie :-)

    J.

  • 33. Data: 2015-11-05 11:45:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Nov 2015 18:30:23 +0100, w <n1dfbl$dab$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <k...@w...pl> napisał(-a):

    > No, dzisiaj około 18 gość potrafił mnie wyprzedzić przejeżdżając
    > równolegle ze mną przez ten próg:)

    Zadaj sobie pytanie z jaką prędkością pokonywałem ten próg, że aż zachciało mu
    się wyprzedzać :)

  • 34. Data: 2015-11-05 14:32:08
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zadaj sobie pytanie z jaką prędkością pokonywałem ten próg, że aż zachciało mu
    > się wyprzedzać :)

    Zanim coś napiszesz, pomyśl.

  • 35. Data: 2015-11-05 15:35:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Nov 2015 14:32:08 +0100, w <n1flou$ntt$1@node2.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Zanim coś napiszesz, pomyśl.

    Zanim wsiądziesz za kółko, pomyśl.

  • 36. Data: 2015-11-05 15:58:36
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zanim wsiądziesz za kółko, pomyśl.

    Owszem myślę w przeciwieństwie do kretynów, którzy wyprzedzają na pasach
    i na progach a potem za 2km wspólnie spotykamy się na światłach.
    Dziwne, że tego nie rozumiesz ale może właśnie należysz do tego typu
    "kierowców" - to po pierwsze. Po drugie to napisz z jaką prędkością ty
    pokonujesz progi (może jeździsz czołgiem?) i w końcu po trzecie naucz
    się czytać ze zrozumieniem :P

  • 37. Data: 2015-11-05 18:10:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > "kierowców" - to po pierwsze. Po drugie to napisz z jaką prędkością ty
    > pokonujesz progi (może jeździsz czołgiem?) i w końcu po trzecie naucz

    Dzisaj rano taki jeden lawetą wyprzedzał tira.
    We mgle, przed wysepką, ten z tira musiał wyhamowac zeby zdazył, ten z
    naprzeciwka równiez.

    Pytam mu sie na CB - co to był za manewr.
    A on na to, ze przeciez 50 na godzine nie bedzie sie za tirem kulał (bo ten
    sie dopiero rozpedzał)

    Z niektorymi nie pogadasz - nie dorosli i tyle...

  • 38. Data: 2015-11-07 20:28:19
    Od: mk <m...@i...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 16:15, zhbick pisze:

    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Ty się śmiej a mnie raz tak zawinęli na komisariat, gdy jechałem do
    > pracy. Tam 2x dmuchnąłem w stacjonarny, było 0.00 ale wypełnianie
    > papierków zajęło im 2 godziny i spóźniłem się do pracy zawalając spory
    > projekt.

    Witam
    A zobaczyłbyś jakiej sraczki dostaliby, gdybyś poprosił grzecznie o
    homologację tegoż sprzętu używanego na Komendzie.
    W moim przypadku zajęło to ok. 0,5h i uwagi:
    "... ma telefon w ręku, pewnie nagrywa ..."
    To co przynieśli ciężko było rozczytać i określić daty ważności.
    Sfotografować nie pozwolili:)

    Pzdr
    MK

    ---