  • 1. Data: 2014-04-07 06:54:10
    Temat: Ekran dotykowy czasem nie reaguje ...
    Od: Misura <m...@k...pl>

    Witam
    Mam taki problem. Czasem po paru godzinach nie ruszania telefonu, nie
    działa ekran dotykowy. Tj odblokować się da, wszystko OK, ale jak chce
    zadzwonić to sie nie da, bo naciskam i nic. Ekran nie reaguje.
    Dopiero jak wył i wł telefon wszystko wraca do normy.
    Co to może być ?

  • 2. Data: 2014-04-07 08:53:18
    Temat: Re: Ekran dotykowy czasem nie reaguje ...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-07 06:54, Użytkownik Misura napisał:
> [...]
    > zadzwonić to sie nie da, bo naciskam i nic. Ekran nie reaguje.
    > Dopiero jak wył i wł telefon wszystko wraca do normy.

    Gówniany telefon, wiesza się obsługa dotyku.
    Jak na gwarancji to wymień.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-04-07 09:39:22
    Od: Misura <m...@k...pl>

    > Gówniany telefon, wiesza się obsługa dotyku.
    > Jak na gwarancji to wymień.
    >

    > Pozdrawiam

    Raczej nie gówniany NEXUS 4

    Nie jest już na gwarancji

  • 4. Data: 2014-04-07 15:54:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-04-2014 09:39, Misura pisze:

    > Raczej nie gówniany NEXUS 4
    >
    > Nie jest już na gwarancji

    zresetuj do defaulta, jak nie pomoze to pewnie digitizer zaczyna sie
    konczyc.

  • 5. Data: 2014-04-07 21:56:11
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Nie pytaj tu, ale na grupach:
    np.:
    http://forum.xda-developers.com/nexus-4/help/nexus-4
    -touchscreen-issue-t2393261

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2014-04-07 22:38:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07-04-2014 21:56, Habeck Colibretto pisze:

    > Nie pytaj tu, ale na grupach:
    > np.:
    > http://forum.xda-developers.com/nexus-4/help/nexus-4
    -touchscreen-issue-t2393261

    super rada! flagowy telefon google, na ktorym adrzej ma dzialac
    wzorcowo... nie dziala dobrze na czystym googlowym andrzeju!

  • 7. Data: 2014-04-08 07:33:24
    Od: Misura <m...@k...pl>

    W dniu 2014-04-07 22:38, K pisze:

    -touchscreen-issue-t2393261

    Niestety nie znam angielskiego, możesz napisać w skrócie ?

  • 8. Data: 2014-04-08 11:55:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Misura" li01n4$pu$...@n...news.atman.pl

    >>> http://forum.xda-developers.com/nexus-4/help/nexus-4
    -touchscreen-issue-t2393261

    > Niestety nie znam angielskiego, możesz napisać w skrócie ?

    Google zatrudniły tłumacza. Chyba to efekt jego pracy:

    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=h
    ttp://forum.xda-developers.com/nexus-4/help/nexus-4-
    touchscreen-issue-t2393261&prev=/search%3Fq%3D%2522H
    ey%2Bguys,%2Bi%2Bbought%2Bmy%2Bnexus%2522%26newwindo
    w%3D1

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-04-08 14:18:45
    Od: Misura <m...@k...pl>

> [...]
    touchscreen-issue-t2393261&prev=/search%3Fq%3D%2522H
    ey%2Bguys,%2Bi%2Bbought%2Bmy%2Bnexus%2522%26newwindo

    To tam pisze że jak ma podłączoną ładowarkę to mu czasem nie działają

  • 10. Data: 2014-04-08 16:47:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-07 06:54, Misura wrote:
> [...]
    > zadzwonić to sie nie da, bo naciskam i nic. Ekran nie reaguje.
    > Dopiero jak wył i wł telefon wszystko wraca do normy.

    Niedawno mial problemy z warstwa dotykowa w tablecie Samsunga. Dotyk byl
    rozpoznawany w przesunietych miejscach wzgledem przylozenia palca.
    Oddal na gwarancji do serwisu, za jakis czas wrocilo naprawione
    urzadzenie z adnotacja mowiaca o wymianie oprogramowania.
    Domyslam sie, ze go przeflashowali...jakkolwiek mialoby to pomoc.
    Masz zainstalowany ostatni dostepny update? Robiles hard reset?