  • Data: 2010-09-27 14:26:15
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

    > U mnie sie sprawdzaja bezfirmowki. Firmowe tez mi sie przepalaly (na
    > dzialce)

    Czyli do d.... trwałość tych świetlówek, bo ja kupowałem właśnie bezfirmówki
    i nie było chyba półrocza, żeby jakaś nie padła.
    Jak policzę że świetlówka jest 10 razy droższa niż żarówka, to nie wiem czy
    to jeszcze ma sens ekonomiczny.

    > Zgadza sie - mialem w przedpokoju 11 x 50W i palil sie ktorys raz na
    > miesiac. Teraz mam 11 x LED 3W i spokoj (oczywiscie ciemniej, ale
    > wystarczajaco).

    Ja mam halogeny w łazienkach, więc nie zmienię na LED, bo bym gazety na
    kibelku nie przeczytał.

    > W kuchni nad blatem zmienilem co drugi halogen na LED i jest w miare OK.

    Gdyby nie cena LED - takie które coś świecą kupowałem za bodajże 30 zł, a i
    tak jest po prostu ciemno, mimo że 1 halogen zastąpiłem 2 LED-ami.