    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ekonomiczny router z "szybkim" USB
    Date: Mon, 27 Feb 2012 14:33:08 +0100

    Dnia 2012-02-27, o godz. 14:17:43
    sumar <s...@o...eu> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz:

    > No niby tak, ale ani WiFi "300Mbps" nie przekroczy 100Mbps, ani
    > transfer z tego pendrive'a. Do czego więc możliwość połączenia router
    > <-> komputer po skrętce 1000Mbps? Jak chce łączyć w sieci ze sobą

    Ja np. mam na tych portach własny serwer plus NAS plus stacjonarkę.

    > kompy to niech sobie kupi switch 1000Mbps. Ważna zasada - im więcej
    > urządzeń, tym lepiej.

    Żadna zasada a nie ważna. Więcej urządzeń to więcej rzeczy do
    konfiguracji, potencjalnych awarii, niekompatybilności, więcej kabli,
    zasilaczy i w dłuższej perspektywie więcej zżartego prądu. Naprawdę nie
    ma obecnie sensu mnożyć urządzeń jeśli jedno spełni wszystkie stawiane
    wymogi.

    Zdrówko