  • Data: 2014-11-29 19:18:11
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 18:08:06 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > mieszkam na Klecinie, czasem na Psie Pole musze zajechać. niestety
    > regionalizacji ekowleczenia się nie zauważam. i przeciez nie mowie, ze
    > wszyscy. mowie tylko, ze zjawisko to bardziej zauważam we Wro niż gdzieś
    > indziej. no, jeszcze Poznań w weekend może śmiało konkurować :D

    Ja niemal nie zwracam uwagi, ale moze to z przyzwyczajenia.

    Karkonoska ... tam zielona fala, kto szybko rusza, ten potem bedzie
    hamowal na nastepnych. A zielone dlugie, wolne ruszanie nie ma
    znaczenia. Za to wiem, ze jak pozno w fazie wjade, to musze
    pospieszac.

    Legnicka, Lotnicza sprzed ITS - fala tam jakas dziwna byla, trudno
    bylo dociec reguly i predkosci, za to zielone sie dlugo palilo.
    Szybkie ruszanie nie bylo potrzebne, a moglo pokarac.
    Od czasu ITS juz kompletnie nic nie wiadomo.
    Teraz to szybkie ruszanie potrzebne z boku, np na Malopanewskiej, bo
    tramwaj skraca faze.

    Klecinska - tam sie faktycznie dosc grzebia. Widac dobrze po tirach na
    prawym pasie - one szybciej ruszaja.
    Dluga kolo Tesco - o tam tez widac, ale to chyba dlatego ze czesc
    zaraz w lewo skreca, do Tesco wlasnie ...

    No w zasadzie tak, ale coz robic :-)

    J.