    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Eko kable - istalacja się jara!
    Date: Mon, 14 Feb 2011 03:45:57 +0100

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ija4c5$d1a$1@inews.gazeta.pl...

    > ale tu nie ma linki sprzęgła ;) (chyba :) )
    > za to linka gazu jeszcze jest.

    Z tą masą to jest taka moja teoria. Widziałem Golfa I, który mial odkręconą
    masę od karoserii i całe zasilanie kabiny i świateł szło przez linkę
    sprzęgła - była wyraźnie gorąca. Efekty uboczne to samoistne włączanie się
    wycieraczek razem ze swiatłami długimi. Widziałem Kadeta, któremu uszkodziły
    się wszystkie wskaźniki elektryczne na tablicy (temperatura, ilośc paliwa,
    obrotomierz), ponieważ miał masę podłączoną tylko do karoserii - blacharz
    nie dokręcił wszystkich połączeń.
    W mojej opinii mało prawdopodobne jest nagrzewanie się z kabli z powodu ich
    słabej jakości - eko kable jak je nazwałeś.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba