  • 41. Data: 2011-04-19 09:49:24
    Temat: Re: Eko driving
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Polityka monetarna państwa to decyzje z kosmosu?

    O, nie napisał POlityka ;)

    Polityka monetarna nie polega na walce z wiatrakami.

    > Cofnijcie się do czasów gdy rozmawiano o wstąpieniu polski do Unii, i o
    > różnicach cen i o ich wyrównaniu.
    > Nie ma to jak winić kurs dolara.

    Tak, wszystkiemu winna jest Unia....

    \SK

  • 42. Data: 2011-04-19 10:40:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl>

    > Na koniec, powiedzcie mi jak to jest: cena ON rosnie, bo ceny na
    > swiatowych rynkach, kurs dolara, Libia, ble ble, ble.. Ale dlaczego rosnie
    > tez cena Biodiesla na Bliskiej, ktory przeciez jest robiony z rzepaku!

    Wolny rynek

    >Banda zlodzieji i tyle! ;)

    Posłowie ?

  • 43. Data: 2011-04-19 10:42:12
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > bzdura.
    > Nie zauważylem tej prawidłowości. Jakiś pismak, gdzies napisał i teraz
    > ludziska powielają.

    Czy ja wiem ... chyba jednak jest taki wpływ wysokich cen. Może tylko nie
    tak zauważalny. Raczej wpływ pory roku.

  • 44. Data: 2011-04-19 10:46:41
    Temat: Re: [OT] Re: Eko driving
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com>

    >... oczywiście na półce kartka że 5kg na osobnika :D

    Ale Wy zdajecie sobie sprawę, że każda sprzedaż detaliczna jest limitowana ?

  • 45. Data: 2011-04-19 10:51:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Stachu Gdansk" <s...@g...com>

    > Dam Ci radę - nerwy zostaw w domu :) Drogi są dla wszystkich kierowców,
    > jeśli jakiś jedzie wolno to włącz sobie muzyczkę żeby się odprężyć i
    > wyprzedź go przy pierwszej okazji.

    Cały sznurek za nim musi wyprzedzić

  • 46. Data: 2011-04-19 10:53:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl>

    > A co, zabrali sie za nich w koncu w temacie takowego wyprzedzania?

    Swoją drogą nie rozumiem tego, poza autostradami nie ma z nimi problemu. CB
    nie pomaga ?

  • 47. Data: 2011-04-19 19:12:49
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 10:53, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl>

    Czasem na A4 są akcje przeciwko TIRowcom w aspekcie długiego
    wyprzedzania ale częściej łapią za blokowanie pasa przed zwężką - tu są
    skuteczne jedynie motocykle.
    > Swoją drogą nie rozumiem tego, poza autostradami nie ma z nimi problemu.
    > CB nie pomaga ?
    CB nie pomaga a do tego działa jak płachta na byka, w odwecie dostaje
    się wiązankę polskiej łaciny oraz wykład o prawach większych mobili na
    drodze :-( Jedynie info na CB o miśkach czasem pomaga. Wyprzedzają się
    tylko po to aby oszczędzać ON gdy jadą w 2 lub 3 auta w tym samym
    kierunku - raz jeden TIR przewodzi po kilkudziesięciu km następny itd.
    Całość odbywa sie przy prędkościach 90 km/h (+- 5km) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 48. Data: 2011-04-19 21:37:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 19:12:49 +0200, Gabriel'wilk' napisał(a):

    > CB nie pomaga a do tego działa jak płachta na byka, w odwecie dostaje
    > się wiązankę polskiej łaciny oraz wykład o prawach większych mobili na
    > drodze :-(

    Hasło 'kolego, a chcesz nastepne 40km na małej skrzyni pojechać?' zazwyczaj
    pomaga.

    --

  • 49. Data: 2011-04-20 08:23:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 10:40:19 +0200, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >Wolny rynek

    Wolny rynek i paliwa? Raczysz żartować.
    A jeśli się upierasz, to sprowadź np. tankowiec paliwa i je sprzedaj w
    PL :-)