  • 1. Data: 2013-12-21 14:48:52
    Temat: Eizo s1921 jak wejść w menu serwisowe.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Mam problem, zapomniałem (albo coś się zablokowało) jak wejść do menu
    serwisowego monitora s1921.
    Na pewno wchodziłem do <Information>, a dalej nie jestem pewny chyba
    przycisk menu (kropka) i POWER. Pojawiało się menu z czerwoną ramką w
    prawym rogu ekranu. Niestety, mimo że uzywałem tego najdalej 2 dni temu
    nie mogę dojść jak wchodziłem. Próbuję różnych kombinacji i nic.
    Przy okazji drugie pytanie, co znaczy gamma ENABLE/DISABLE? Praktycznie
    jest bardzo niewielka zmiana obrazu. Niestety nie ma tam możliwości
    ustawić korekcji gamma, a bardzo by mi się to przydało, bo mam nieco za
    jasne średnie jasności. Niby mogę w sterowniku karty graficznej nieco
    ruszyć, ale wolał bym ustawić to w monitorze. Nie ma jakiegoś
    oprogramowania serwisowego? Ze stony Eizo pobrałem ScreenManager, ale
    tam gamma jest wyszarzona i nie da się przestawić.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2013-12-21 21:16:36
    Temat: Re: Eizo s1921 jak wejść w menu serwisowe.
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 14:48:52 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Mam problem, zapomniałem (albo coś się zablokowało) jak wejść do menu
    > serwisowego monitora s1921.

    Co jest w menu serwisowym? Mam instrukcję do tego monitora, ale na szybko
    nie znalazłem.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2013-12-21 22:28:12
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 21.12.2013 21:16, GLaF pisze:

    > Co jest w menu serwisowym? Mam instrukcję do tego monitora, ale na szybko
    > nie znalazłem.

    Jest trochę więcej niż w normalnym i nieco inaczej. Nie bardzo pamiętam,
    bo wchodziłem 3 razy;) Np wzmocnienie nie jest w % tylko liczbowo 0-255
    (chyba). No i jest ta nieszczęsna gamma, ale tylko enable/disable
    (ustawiłem enable, ale nic to nie dało). Można zdaje się skasować
    licznik godzin, ale nie wiem bo nie próbowałem tego. Jakoś reset user...???
    I jak to włączyłem, to do zwykłego menu wróciłem dopiero wyłączając
    zasilanie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl