  • 21. Data: 2010-01-17 23:48:49
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:30:22 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > To ciesz się, że nic się nie przytrafiło.
    > Ostatnio byłem świadkiem jak młody człowiek jadący za mną o mało nie zabił
    > na przejściu kobieciny, która dość wolnym krokiem przechodziła po pasach.
    > Stałem na lewym pasie przed przejściem i czekałem, aż ona przejdzie.

    Wcale nie trzeba być dresem, by w takiej sytuacji zdjąć człowieka...

    Jakieś dwa miesiące temu miałem bardzo podobną sytuację. We Wrocławiu są
    światła na dwupasmówce, gdzie najpierw zapala się zielone na prawym pasie
    (przy Moście Grunwaldzkim) by wypuścić tramwaj. Jadę jako pierwszy, na
    lewym pasie w oddali stoi sobie auto. Znam te światła na pamięć, zwalniam
    do ~30km/h, światła się zmieniają gdy jestem kilkadziesiąt metrów od nich,
    więc gazu.

    I w tym momencie kątem oka widzę sylwetkę, która się odłacza od
    czekających przy przejściu po lewej stronie i wpada na pasy. Jakiś debil
    stwierdził, że zdąży przebiec - nie spojrzał dalej niż na stojące najbliżej
    auto. Na szczęście Alfa ma dobre hamulce... koniec hamowania 20-30 cm dalej
    i gość by zbierał nogi z ulicy.

    Ktoś tu kiedyś pisał "jeśli był czas na trąbienie to nie było jeszcze
    niebezpiecznie" - dopiero w tamtym momencie to zrozumiałem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-01-17 23:49:57
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Hautameki pisze:
    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    > 91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    ..pomaranczowe? Hmm..nie ma takiego na sygnalizatorze. Chodzi Ci o
    "pozne zolte" zwane formalnie czerwonym? No coz kolego..nalezalo Ci sie
    jak swini karma. Ty jezdzisz na "poznym zoltym" inny rozbija komus auto
    na parkingu i wyplakuje sie na grupie.. coz to - grupa zmeinila sie na
    jakas psychoterapie dla niedorozwinietych z PJ?

    Ale..ok, ok.. Dobrze zrobiles - to ci zli i wredni policjanci zrobili Ci
    krzywde. Zaraz "to" Cie pocieszy..rotfl

    tym razem - nie pozdrawiam
    A.

  • 23. Data: 2010-01-18 00:24:45
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-01-17 21:26, Hautameki pisze:
    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    > 91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    Pocieszam:
    Dostałeś najniższy wymiar kary za wjazd na "późnym żółtym wpadającym w
    niebieski z białą czapeczką"...
    Wyższy wymiar to "czarny foliowy z zamkiem błyskawicznym..."

    Mam nadzieję, że następnym razem widząc żółte zatrzymasz się, a nie
    będziesz próbował kogoś zamordować...

    Ciesz się, ze może być następny raz!

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 24. Data: 2010-01-18 00:29:44
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-01-17 23:48, eManitou pisze:
    > W tym wypadku to raczej koszt edukacji (niewielki w sumie) jaką mam
    > nadzieję z przygody wyniesie wątkotwórca. Jeśli nie wyniesie to życzę
    > jak najszybszego uzbierania 24 oczek.
    Oby zdążył...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 25. Data: 2010-01-18 06:29:59
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
    > To jest zgroza...

    Jadac driftem wyjechal zza zakretu nagle ;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 26. Data: 2010-01-18 07:51:08
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    >91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    nie pciesz Cię bo ja tylko 100 zł i 4 pkt. 78/50. dobrze że jechałem busem
    :)
    pzdr
    GL

  • 27. Data: 2010-01-18 08:09:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-17, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Przecież napisał, że jechał na pomarańczowym. Wiesz w ogóle jak działa
    > sygnalizacja?

    Napisał, że jechał na późno-pomarańczowym.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-01-18 09:29:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ten gość zachował się jak idiota, tylko jaki związek mają te dwie
    > sytuacje, bo ja nie widzę żadnego?

    tzw zwiazek prasowy.
    Teoretycznie żaden, ale jak drastycznie wygląda zestawienie....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 29. Data: 2010-01-18 09:30:54
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-01-17 23:20, MadMan pisze:
    > Czerwone to bezwarunkowy.

    ...pod warunkiem że nie pali się zielona strzałka ;]

  • 30. Data: 2010-01-18 09:42:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 09:30:54 +0100, Toworek napisał(a):

    > ...pod warunkiem że nie pali się zielona strzałka ;]

    I tak trzeba się wtedy zatrzymać.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138