  • Data: 2010-01-17 23:48:49
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:30:22 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > To ciesz się, że nic się nie przytrafiło.
    > Ostatnio byłem świadkiem jak młody człowiek jadący za mną o mało nie zabił
    > na przejściu kobieciny, która dość wolnym krokiem przechodziła po pasach.
    > Stałem na lewym pasie przed przejściem i czekałem, aż ona przejdzie.

    Wcale nie trzeba być dresem, by w takiej sytuacji zdjąć człowieka...

    Jakieś dwa miesiące temu miałem bardzo podobną sytuację. We Wrocławiu są
    światła na dwupasmówce, gdzie najpierw zapala się zielone na prawym pasie
    (przy Moście Grunwaldzkim) by wypuścić tramwaj. Jadę jako pierwszy, na
    lewym pasie w oddali stoi sobie auto. Znam te światła na pamięć, zwalniam
    do ~30km/h, światła się zmieniają gdy jestem kilkadziesiąt metrów od nich,
    więc gazu.

    I w tym momencie kątem oka widzę sylwetkę, która się odłacza od
    czekających przy przejściu po lewej stronie i wpada na pasy. Jakiś debil
    stwierdził, że zdąży przebiec - nie spojrzał dalej niż na stojące najbliżej
    auto. Na szczęście Alfa ma dobre hamulce... koniec hamowania 20-30 cm dalej
    i gość by zbierał nogi z ulicy.

    Ktoś tu kiedyś pisał "jeśli był czas na trąbienie to nie było jeszcze
    niebezpiecznie" - dopiero w tamtym momencie to zrozumiałem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl