  • 31. Data: 2010-01-18 09:47:44
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Hautameki pisze:
    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    > 91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    to smutne ale widać zasłużyłeś, chyba że to późne pomarańczowe trafiło
    Ci się w połowie przejazdu przez skrzyżowanie to wtedy faktycznie
    niefart i ja bym się targował.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-01-18 10:38:26
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    91/70.

    Nie placic, nie ma czegos takiego jak pomaranczowe.
    To swiatlo nazywa si zolte samochodowe, chocby bylo koloru fioletowego.

    A mnie skasowali za skret w lewo na zakazie. Pieprzony Kropiwnicki
    nastawial tego szajsu w zwiazku z remontami i nie zauwazylem.
    100 pln + chyba 5 pkt.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 33. Data: 2010-01-18 11:02:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Hautameki wydusił z siebie te słowy:

    > Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    no ja Cie moge pocieszyc.

    przeżyłeś, bo nikt Ci nie wjechał na skrzyżowanie w tym czasie. Mialeś
    szczęscie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 34. Data: 2010-01-18 11:22:24
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    złoty pisze:

    > ..pomaranczowe? Hmm..nie ma takiego na sygnalizatorze.

    Bo pomarańczowe to "ciemnożółte", więc "późnopomarańczowe", to już
    właściwie "ciemnoczerwone" ;)

    Spoko - należało ci się.
    Dobrze, że się nic nie stało.
    Na długi czas zapamiętasz.
    Możliwe, że następnym razem tył sobie z czyjegoś ubezpieczenia naprawisz ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2010-01-18 12:12:10
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Za pomarańczowe nie ma mandatu.

    Jesli znajdowal sie na skrzyzowaniu kiedy zaswiecilo sie czerwone, to
    mandacik sie nalezy...

    Picass

  • 36. Data: 2010-01-18 14:11:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Hautameki wrote:

    > ;-) takie pomarańczowe, że prawie jak czerwone

    Mówi się "ciemnozielone" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 37. Data: 2010-01-18 14:47:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pab_lo wrote:

    > Jesli znajdowal sie na skrzyzowaniu kiedy zaswiecilo sie czerwone, to
    > mandacik sie nalezy...

    Bzdura, czerwone to zakaz wjazdu na skrzyżowanie, a nie zakaz obecności
    na nim. Jak skręcasz w lewo to też powinieneś dostać Twoim zdaniem
    "mandacik"?

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2010-01-18 14:52:42
    Temat: Re: Ehhh, 700z? i 10pkt ;(
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > Bzdura, czerwone to zakaz wjazdu na skrzyżowanie, a nie zakaz obecności
    > na nim. Jak skręcasz w lewo to też powinieneś dostać Twoim zdaniem
    > "mandacik"?

    a nie jest tak że nie można wjechać na skrzyżowanie gdy nie ma
    możliwości jego szybkiego opuszczenia?

  • 39. Data: 2010-01-18 14:59:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    ..::Adam::.. wrote:

    > a nie jest tak że nie można wjechać na skrzyżowanie gdy nie ma
    > możliwości jego szybkiego opuszczenia?

    Teoretycznie jest. Ale wtedy nie dałoby się skręcić w lewo w żadnym
    większym mieście. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-01-18 15:00:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > Mówi się "ciemnozielone" ;-)

    A jak ktoś jest daltonistą to w ogóle wszystko jedno...

    --
    cokolwiek