  • 11. Data: 2011-08-10 09:16:43
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:j1t5db$5j6$1@news.lublin.pl...
    > szybko się zreflektowałem i dorobiłem wszystkie brakujące kat. Na chwilę
    > obecną komplet pytań to ok +/- 1100 i są jawne....

    To, ze masz wszystkie potrzebne kategorie, nie znaczy, ze w przyszłości nie
    będziesz zdawał egzaminu.
    Wystarczy, ze jednocześnie wyprzedzisz w nieodpowiednim miejscu
    przekraczając przy tym prędkość a całość zostanie zauważona przez
    wideorejestrator i prawie każde następne wykroczenie będzie skutkowało
    skierowaniem na egzamin...

    ps. ja wiem-Ty (jak większość na PMS) nie popełniasz wykroczeń drogowych.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-08-10 09:18:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Gdzieś czytałem warunki zakwalifikowania się do reimplantacji - to
    >było kilka lat temu, ale generalna zasada była taka, że osobom
    >dorosłym nie przyszywa się pojedynczych palców innych, niż kciuk.
    >(ze względu na limity...)

    Mojemu ojcu przyszyli serdeczny, choc wialo Orwellem caly czas. Przyszedl z
    prawa reka pod pacha, z palcem w woreczku - pierwsze pytanie na ostrym
    duzyrze: czy jest pan ubezpieczony i prosze wypelnic formularz (!!!). Potem
    jeszcze 6 godzin czekania i przyszyli. Jako ciekawostke podam, ze potem
    jezdzil na terapie pijawkami (przystawiali po 2 na palec) i palec sie
    przyjal. Dawniej tez ucial sobie palca, przyszyli, ale nie przyjal sie. Wiec
    moze te pijawki faktycznie cos daja.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 13. Data: 2011-08-10 11:05:05
    Od: "bartez" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skierowaniem na egzamin...
    >
    > ps. ja wiem-Ty (jak większość na PMS) nie popełniasz wykroczeń drogowych.

    A tam pierdolisz pan.

    V.

  • 14. Data: 2011-08-10 11:59:54
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ps. ja wiem-Ty (jak większość na PMS) nie popełniasz wykroczeń drogowych.

    Jak każdy popełniam, jedynie nie daję się złapać :)
    A tak zupełnie poważnie, to nie mogę sobie pozwolić na utratę uprawnień
    także ze względów finansowych, więc j/w.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 15. Data: 2011-08-10 15:41:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Z akt. testów egzaminacyjnych psia jego mać :)

    > A w dupie to mam :)

    Też ładne :)

    Kierować motocyklem należy w sposób uwzględniający:

    A rzeczywiste lub możliwe do przewidzenia zagrożenia na drodze,

    B zasady kulturalnego zachowania się na drodze,

    C niedoświadczenie innych uczestników ruchu, w szczególności
    takich, jak dzieci lub osoby niepełnosprawne.

    Zgodnie z "literą testów" przepisy wymagają stosowania zasad
    kulturalnego zachowania się. Nie wolno bekać, pierdzieć i
    przeklinać.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 16. Data: 2011-08-10 16:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 00:10:03 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Z akt. testów egzaminacyjnych psia jego mać :)
    > 1. Moje ulubione: "Na miejscu wypadku samochodowego znajdujesz
    > odcięty lub urwany palec jednej z ofiar wypadku. W jaki sposób
    > zabezpieczysz tę część ciała?"

    No ale o co chodzi ? Znajdziesz i co zrobisz ?
    A to trzeba do lodu, po helikopter, i dzwonic do Trzebnicy.

    i to jest bardziej istotne od tego ile m przed przejazdem kolejowym nie
    wolno parkowac, albo od reguly kiedy na zakrecie mozna wyprzedzac, bo i tak
    jej nie zapamietasz :-)

    > 2. Międzynarodowe prawo jazdy: (jest ważne tylko z krajowym
    > prawem jazdy,/samoistnie potwierdza posiadanie uprawnienia,/jest
    > ważne na terytorium państwa, w którym je wydano.)

    No co - masz MPJ i jechac ci sie chce - mozna, nie mozna ?

    > o ! pytanie nr 3 bardzo ważne !!!
    > 3. Jednym z warunków otrzymania prawa jazdy jest przebywanie na
    > terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres co najmniej:
    > (100 dni,/185 dni,/365 dni.)

    Ale u nas obcokrajowcy tez moga zdawac, to pytanie powinno byc obowiazkowe
    :-) Ciekawe co na to UE :-)

    J.

    P.S. Co sie stalo - korepetycje czy punkty ?

  • 17. Data: 2011-08-10 16:54:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 00:31:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Tak, zwłaszcza, że prawidłowa odpowiedź sugeruje, że każdy wozi
    > przy sobie sterylną/jałową gazę, wodę i kostki lodu :)

    Zatrzymujesz pierwszy porzadny autokar, albo chlodnie z miesem :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-08-10 16:56:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 01:02:22 +0200, Yakhub napisał(a):
> [...]
    > było kilka lat temu, ale generalna zasada była taka, że osobom
    > dorosłym nie przyszywa się pojedynczych palców innych, niż kciuk.

    Jest szansa ze OC zaplaci, lub inne prywatne ubezpieczenie, bo na NNW to
    bym za bardzo nie liczyl.

    J.

  • 19. Data: 2011-08-10 16:58:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 05:28:03 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Tutaj niektórzy egzamin na PJ wielokrotnie zdawali z palcem w dupie.

    No bo po kilku przecwiczeniach zapamietales odpowiedzi.

    J.

  • 20. Data: 2011-08-10 17:04:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 10, 2011, 4:52:54 PM, you wrote:

    > No ale o co chodzi ? Znajdziesz i co zrobisz ?
    > A to trzeba do lodu,

    Nie wolno do lodu! Do wody z lodem trzeba.

    > po helikopter, i dzwonic do Trzebnicy.

    BTW: urodziłem się w tym szpitalu :)

    > i to jest bardziej istotne od tego ile m przed przejazdem kolejowym nie
    > wolno parkowac, albo od reguly kiedy na zakrecie mozna wyprzedzac, bo i tak
    > jej nie zapamietasz :-)

    Bo to przepis popieprzony podobnie jak przepis o wyprzedzaniu z
    prawej.

    [...]

    --
    Best regards,