eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEgzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Date: Wed, 10 Aug 2011 16:52:54 +0200

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 00:10:03 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Z akt. testów egzaminacyjnych psia jego mać :)
    > 1. Moje ulubione: "Na miejscu wypadku samochodowego znajdujesz
    > odcięty lub urwany palec jednej z ofiar wypadku. W jaki sposób
    > zabezpieczysz tę część ciała?"

    No ale o co chodzi ? Znajdziesz i co zrobisz ?
    A to trzeba do lodu, po helikopter, i dzwonic do Trzebnicy.

    i to jest bardziej istotne od tego ile m przed przejazdem kolejowym nie
    wolno parkowac, albo od reguly kiedy na zakrecie mozna wyprzedzac, bo i tak
    jej nie zapamietasz :-)

    > 2. Międzynarodowe prawo jazdy: (jest ważne tylko z krajowym
    > prawem jazdy,/samoistnie potwierdza posiadanie uprawnienia,/jest
    > ważne na terytorium państwa, w którym je wydano.)

    No co - masz MPJ i jechac ci sie chce - mozna, nie mozna ?

    > o ! pytanie nr 3 bardzo ważne !!!
    > 3. Jednym z warunków otrzymania prawa jazdy jest przebywanie na
    > terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres co najmniej:
    > (100 dni,/185 dni,/365 dni.)

    Ale u nas obcokrajowcy tez moga zdawac, to pytanie powinno byc obowiazkowe
    :-) Ciekawe co na to UE :-)

    J.

    P.S. Co sie stalo - korepetycje czy punkty ?