-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Efektywna jazda w korku
Date: Sun, 29 Apr 2012 11:51:28 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <jnj2v0$75n$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f9a60a8$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<jndtb7$26d$1@inews.gazeta.pl>
<4f9aaa30$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jnf3h1$b5p$1@inews.gazeta.pl> <jng22l$t79$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b8d30$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng5kd$6et$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b9ba1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bad13$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<jngd6j$m9c$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bb8ef$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<jngdr8$nam$2@inews.gazeta.pl>
<4f9bc573$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<jnggv3$hp$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bc96d$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<jngj56$546$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bd3b6$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<jngkbc$7fa$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bd8ca$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<jnh5bf$f5a$4@inews.gazeta.pl>
<4f9c1b88$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl>
<4f9c3ff6$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335693088 7351 83.142.196.43 (29 Apr 2012 09:51:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Apr 2012 09:51:28 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <4f9c3ff6$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446614 pl.pregierz:2002604
[ ukryj nagłówki ]On 2012-04-28 21:07, RedLite(R) wrote:
>> Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku
>> mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad
>> ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych
>> czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna
>> odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym
>> wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym
>> pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).
>
>
> 1 fakt - mamy ruch prawostronny; jest nakaz trzymania się prawej strony
> jezdni.
W przypadku braku wyznaczonych pasów, lub jednym pasie w każdą stronę.
Ale wtedy nie ma w ogóle tematu "lewego pasa"
> 2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły
> ściśle określa kodeks. (art 24.10)
Które to wyjątki stanową w praktyce, że jak są dwa wyznaczone pasy
możesz wyprzedzać dowolnym - czyli jak jest temat "lewego pasa" to w
praktyce dowolnym.
> 3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym.
Fakt, jednak poruszanie się powyżej dopuszczalnej prędkości (a tak
zwykle jest) ciężko nazwać tamowaniem ruchu.
> Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać
> przepisów możesz 'zawalać' lewy pas tylko jeśli są trzy pasy do jazdy w
> tym samym kierunku.
Dobry zwyczaj.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.12 11:52 Shrek
- 29.04.12 11:55 Shrek
- 30.04.12 10:52 Cavallino
- 30.04.12 11:29 Shrek
- 30.04.12 12:08 Cavallino
- 30.04.12 12:21 Shrek
- 30.04.12 12:41 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi