  • 121. Data: 2012-01-29 21:06:40
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > A co niby ma na myśli jak nie właśnie monarchie KONSTYTUCYJNE, bo o
    > tym, że konstytucja jest najważniejszym dokumentem w państwie
    > POWTARZA ZAWSZE?
    > JKM ZAWSZE powtarza, że to od konstytucji zaczyna się państwo.

    to teraz wysili sie i zastanów co zmienia w systemie państwowym posiadanie
    monarchy który jest tylko figurantem do ładnego wyglądania? Za wyjątkiem że
    trzeba go utrzymywać czyli że jest kolejnym darmozjadem na garnuszku
    obywateli.

  • 122. Data: 2012-01-29 21:08:31
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-29 21:03, Marek Dyjor pisze:

    > to teraz pytanie w ilu z tych państw monarchowie posiadaja pełnię władzy
    > wykonawcze?

    Korwin królem też się nie mianuje, tylko kretyni sobie to wyobrażają.

  • 123. Data: 2012-01-29 21:13:24
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-29 21:01, Marek Dyjor pisze:

    > a tych co by im trzeba było zabrać (ok 80% towarzystwa ) to byś
    > rozstrzelał czy tylko na Kołymę kazał wywieźć :)

    Co zabrać?

    > Wyobraź sobie zwolnienie 80% urzędników i teraz trzeba im wypłacić
    > odprawy, ale to jest dopiero początek zabawy co by wg ciebie mieli robić
    > ci ludzie?

    Wziąć się kurwa do uczciwej roboty, żebrać pod mostem, chuj mnie to
    obchodzi, ja potrafię na siebie zapracować dwoma rękami, oni mają tyle samo.

    > z czego by żyli przez powiedzmy pierwsze dwa lata po WIELKIEJ
    > REFORMIE.

    Powtarzam - do roboty!

    > Kto by pacyfikował górników i inne grupy skoro Policjanci tez
    > by utracili przywileje? Już nie mówię o ściganiu zwykłych przestępców.

    I znowu dyskutujesz ze mną nie mając pojęcia o temacie, jesteś
    zajebiście męczącym trollem.
    Ponadto jak 90% typowych przeciwników JKM jesteś przeciwko bo jesteś
    przeciwko nie mając pojęcia o jego programie.
    Nie mam zamiaru nadrabiać twojego upośledzenia w czytaniu i lenistwa
    (już rozumiem, czemu jesteś przeciw, jesteś zwyczajnym śmierdzącym
    leniem, który bez tego całego systemu nie potrafi nic), weź poczytaj w
    jego programie co proponuje w związku z policją i wojskiem (bo tylko
    skończony debil myśli, że państwo pozbędzie się policji i wojska).

  • 124. Data: 2012-01-29 21:15:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@g...pl>

    Czyli , podsumowując niejako:

    Paliwo jest za drogie , przynajmniej tak uważaja protestujący.
    Więc kilka tysięcy kierowców wsiada w swoje samochody i każdy z nich
    zużywa po kilka litrów tego za drogiego paliwa .
    W związku z tym każdy protestujący będzie musiał to za drogie paliwo po
    paskarskich cenach kupić.
    No to ja już nie rozumiem , dlaczego protest przeciwko cenom paliwa ma
    polegać na zwiększaniu popytu na paliwo.

  • 125. Data: 2012-01-29 21:22:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > Korwin królem też się nie mianuje, tylko kretyni sobie to wyobrażają.

    Tak, tak, chodzi mi oczywiście o monarchę pełniącego rolę wyłącznie
    reprezentacyjną, a reszta jak do tej pory. Jasne. :D

  • 126. Data: 2012-01-29 21:24:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > Korwin królem też się nie mianuje, tylko kretyni sobie to wyobrażają.

    Tak, tak, chodzi mu oczywiście o monarchę pełniącego rolę wyłącznie
    reprezentacyjną, a reszta jak do tej pory. Jasne. :D

  • 127. Data: 2012-01-29 21:30:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:01:39 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Wyobraź sobie zwolnienie 80% urzędników i teraz trzeba im wypłacić odprawy,
    > ale to jest dopiero początek zabawy co by wg ciebie mieli robić ci ludzie?

    Miotła. To chyba powinni opanować.

    > czego by żyli przez powiedzmy pierwsze dwa lata po WIELKIEJ REFORMIE.

    Ich problem. Martwisz się losem usuwanych z organizmu tasiemców, glist,
    owsików i innych pasożytów?

    > Kto by
    > pacyfikował górników i inne grupy skoro Policjanci tez by utracili
    > przywileje? Już nie mówię o ściganiu zwykłych przestępców.

    Jakby policja tych przestepców ścigała...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 128. Data: 2012-01-29 21:55:32
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Paweł Ubysz wrote:

> [...]
    > No to ja już nie rozumiem , dlaczego protest przeciwko cenom paliwa ma
    > polegać na zwiększaniu popytu na paliwo.

    Chyba nie to podsumowałeś. Ja podsumowalem, ze wypadek i zderzenie 4 aut
    to "efekt" protestu.

  • 129. Data: 2012-01-29 23:12:27
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    pedro, Sat, 28 Jan 2012 20:45:00 +0100, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > To idz w Poniedziałek do Prezesa i powiedz mu że skoro jesteś członkiem
    > Uni niech Ci da pensje Unijną. Przecież jesteś członkiem Uni, to Ci się
    > normalnie, zwyczajnie należy tak? Niech że Prezes nie będzie bez sensu!

    Ty to może najpierw idź się naucz pisać, a potem wróć do dyskusji.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 130. Data: 2012-01-30 06:24:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > Korwin królem też się nie mianuje, tylko kretyni sobie to wyobrażają.

    skoro ten król ma pełnić tę samą funkcję co prezydent to jakie ma znaczenie
    nazwa?

    btw mógłbyś być grzeczniejszy?