  • 131. Data: 2012-01-30 06:24:48
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin maciej

    > Tak, tak, chodzi mu oczywiście o monarchę pełniącego rolę wyłącznie
    > reprezentacyjną, a reszta jak do tej pory. Jasne. :D

    no bo to jest oczywiste że gdy prezydent nazwya sie król to w pańśtwie jest
    odrazu lepiej.

  • 132. Data: 2012-01-30 06:27:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > Co zabrać?

    mamy kilkanaście procent bezrobocią... jak chcesz tym ludziom zapewnić
    pracę?

    rozumiem że wywalasz na bruk i dajesz zasiłki dla bezrobotnych?

    > Wziąć się kurwa do uczciwej roboty, żebrać pod mostem, chuj mnie to
    > obchodzi, ja potrafię na siebie zapracować dwoma rękami, oni mają
    > tyle samo.
    >
    > Powtarzam - do roboty!

    > I znowu dyskutujesz ze mną nie mając pojęcia o temacie, jesteś
    > zajebiście męczącym trollem.

    licz sie ze słowami, matole

    > Ponadto jak 90% typowych przeciwników JKM jesteś przeciwko bo jesteś
    > przeciwko nie mając pojęcia o jego programie.
    > Nie mam zamiaru nadrabiać twojego upośledzenia w czytaniu i lenistwa
    > (już rozumiem, czemu jesteś przeciw, jesteś zwyczajnym śmierdzącym
    > leniem, który bez tego całego systemu nie potrafi nic), weź poczytaj w
    > jego programie co proponuje w związku z policją i wojskiem (bo tylko
    > skończony debil myśli, że państwo pozbędzie się policji i wojska).

    czytałem jego "program" fajne bajki

  • 133. Data: 2012-01-30 06:30:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Miotła. To chyba powinni opanować.

    > Ich problem. Martwisz się losem usuwanych z organizmu tasiemców,
    > glist, owsików i innych pasożytów?

    czyli jednak obozy koncentracyjne i krematoria?

    no bo co robic z pasożytami, eliminować.

    > Jakby policja tych przestepców ścigała...

    tak to sie da odpowiadać jak sie deyskutuje na pręgu czy przy piwku w
    realnym świecie nawet najbardziej prawicowy polityk musi mieć sensowne
    odpowiedzi.

    Ludzie to nie stołki nie przestawisz ich ot tak z miejsca an inne miejsce.
    CO zrobicie z sfrustrowanymi masami ludzi którzy utracili pracę oraz
    przywileje.

  • 134. Data: 2012-01-30 09:35:17
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-30 06:27, Marek Dyjor pisze:

    > mamy kilkanaście procent bezrobocią... jak chcesz tym ludziom zapewnić
    > pracę?

    Ja bym pozwolił odpisywać z podatków utrzymanie niepracującej żony i
    dzieci.
    Ewentualnie można by skrócić tydzień pracy do trzech dni ;)

    mjk

  • 135. Data: 2012-01-30 11:24:22
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 18:52, to pisze:
> [...]
    > mysłowickiej komendy policji.
    >
    > Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
    > osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i
    > najechał na inny samochód. - W wyniku tego samochody zaczęły wpadać na
    > siebie - tłumaczył Padewski."
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14206318&
    >
    > Ciekawe, czy faktycznie kierowcy 4 aut nie zauważyli protestujących
    > wariatów i się w nich wpieprzyli, czy może jechali normalnie, a któryś z
    > protestantów nieudolnie ich przyblokował. Ktoś wie coś więcej?

    http://www.wykop.pl/link/1025083/klamcy-z-tvn/

    Yloraz yntelygencji lemingów jest co raz bardziej porażający.
    Czy ktoś wierzy kłamcom z TVN Białoruś ?

    chodzi o to, że faktycznie był wypadek ale na drodze ekspresowej
    oddzielonej barierkami i w przeciwnym kierunku do jazdy protestujących

    w TVN Białoruś sam słyszałem, że "najprawdopodobniej auto zderzyło się z
    wolno jadącym pojazdem uczestniczącym w akcji protestacyjnej" + coś tam
    fajnego o donaldzie tuskaszence

    gregor

  • 136. Data: 2012-01-30 14:31:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-29 19:26:16 +0100, Pietia <v...@w...pl> said:

    > Ale to policja stwierdziła.

    Toż o nich piszę: debile.
    Im się nie chce dup ruszyć i napisać prawdy, więc stosują wytrych: prędkość.
    A to zawsze konkretny człowiek za kierownicą podjął (jeden penis wie
    dlaczego) konkretną decyzję...

    > Sprawiedliwość. :)

    OK.
    :)))

    --
    Bydlę

  • 137. Data: 2012-01-30 14:59:13
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-30 06:27, Marek Dyjor pisze:

    > mamy kilkanaście procent bezrobocią... jak chcesz tym ludziom zapewnić
    > pracę?

    Bezrobocie to wytwór socjalizmu.
    W wolnym rynku, gdzie "chcącemu nie dzieje się krzywda" jak grzyby po
    deszczu wyrosną małe firmy, a i zachodnie dużo chętniej się tutaj
    pojawią, jeżeli podatki będą niskie, a biurokracji nie będzie wcale.

    > rozumiem że wywalasz na bruk i dajesz zasiłki dla bezrobotnych?

    Ty nic nie kumasz, co?
    Za co niby zasiłki, za to, że komuś robić się nie chce? Kpisz sobie chyba...

    > licz sie ze słowami, matole

    Kto tu jest matołem udowadniasz w średnio co 2 poście, a może i częściej.

    > czytałem jego "program" fajne bajki

    Jeżeli tak to jesteś chodzącym dowodem na porażkę polskiego systemu
    edukacji, bonic nie zrozumiałeś, a dowodem są brednie jakie wypisałeś
    wyżej o wojsku i policji.

  • 138. Data: 2012-01-30 15:01:03
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-30 06:30, Marek Dyjor pisze:

    > czyli jednak obozy koncentracyjne i krematoria?
    > no bo co robic z pasożytami, eliminować.

    :-)
    Nie, jak się nikomu nie daje kasy za NIC NIE ROBIENIE to ten ktoś się
    weźmie do roboty, nie będzie miał wyjścia.

> [...]
    >
    > Ludzie to nie stołki nie przestawisz ich ot tak z miejsca an inne
    > miejsce. CO zrobicie z sfrustrowanymi masami ludzi którzy utracili pracę

    Weź chłopie jeszcze portret Lenina walnij, świetnie zilustruje twoje
    poglądy.

  • 139. Data: 2012-01-30 15:04:01
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-30 06:24, Marek Dyjor pisze:

    > skoro ten król ma pełnić tę samą funkcję co prezydent to jakie ma
    > znaczenie nazwa?

    "Korwin królem też się nie mianuje, tylko kretyni sobie to wyobrażają."
    To, że podobają mi się blondynki to nie znaczy, że sobie przefarbuję
    włosy na blond.
    To, że Korwin bardziej ceni monarchię od demokracji to nie znaczy, że
    kijem będzie zawracał Wisłę. Mówił zresztą o tym, ale jak zwykle
    dyskutujesz nie mając pojęcia o temacie.

    > btw mógłbyś być grzeczniejszy?

    Nie, alergicznie reaguję na tępotę, grzeczny jestem, gdy rozmówca gada z
    sensem.

  • 140. Data: 2012-01-30 15:08:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 14:01, maciej wrote:

    > :-)
    > Nie, jak się nikomu nie daje kasy za NIC NIE ROBIENIE to ten ktoś się
    > weźmie do roboty, nie będzie miał wyjścia.

    Proponuję też przestać leczyć dzieci. Składek na NFZ w życiu żadnych nie
    zapłaciły, więc dlaczego mamy za nie płacić? A te nieuleczalnie chore to
    już w ogóle, przecież strata Twoich pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net