  • 111. Data: 2012-01-29 19:26:16
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Bydlę wrote:

    > Guzik prawda. To bełkot debili - pozwala nie ustalać przyczyny
    > zdarzenia i podniecać głąbów przekonanych, że zabija prędkość lub
    > pogoda.
    > ;>>>

    Ale to policja stwierdziła.

    > A gdyby zabili kogoś winnego czegoś, to co?
    > ;>

    Sprawiedliwość. :)

    > A kosmici też tam byli?
    > ;>

    Byli, pomagali protestantom "przyblokować" ;)

  • 112. Data: 2012-01-29 19:53:25
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-29 13:15, to pisze:
    > begin maciej

    > Wszystko, jeśli zagłosują na gościa, który otwarcie opowiada się za
    > MONARCHIĄ! A to, że łykacie jak pelikany populistyczny bełkot w stylu
    > "każdy pracuje na siebie", a całej reszty nie zauważacie, to już Wasz
    > prywatny problem intelektualny.

    Kłamiesz.
    Nie opowiada się, tylko uważa, że to lepszy system od obecnego syfu, i
    obserwując do czego to zmierza coraz trudniej się nie zgodzić.
    Natomiast wielokrotnie mówił, że tej monarchii obecnie wprowadzić się
    nie da co kończy temat.

    Ponadto w Europie monarchiami są: Belgia, Dania, Hiszpania, Holandia,
    Liechtenstein, Luksemburg, Monaco, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania.
    I co, straszne, kurwa, prawda? Po prostu same tyranie, żyć się tam kurwa
    nie da.

  • 113. Data: 2012-01-29 19:57:03
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    > Za dużo do stracenia mieliby emeryci - nie wszyscy doczekali sie
    > potomstwa ale wszyscy uczciwie płacili składki i emerytura się im
    > należy.

    Przez jakiś czas z podatków trzeba bym im dawać (VAT), ale nowi już
    musieliby się martwić o nią sami (co zresztą JUŻ ma miejsce, rządzący
    jasno mówią, że z państwowej za jakiś czas nikt nie wyżyje).
    Gdyby od razu zrobić gospodarkę liberalną to można to było zrobić z
    prywatyzacji, a tak czerwone robactwo rozkradły większość.

    > Przy dzikich pomysłach JKM dla nich pieniędzy nie będzie.
    > Ja mam blisko emerytury i na pewno na JKM nie zagłosuję.

    Jak piszę wyżej, pod tym względem niewiele by się zmieniło, obecni z
    VAT-u, przyszli z własnych funduszy emerytalnych.

    > A tak w ogóle,m to sio na pl.soc.polityka!

    Ależ na pręgierzu polityka to główny temat... a nie wiem kto doczepił
    samochody :-)

  • 114. Data: 2012-01-29 20:11:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:53, maciej pisze:

    > Kłamiesz.

    Zdaje się, że jednak niezupełnie.

    > Nie opowiada się, tylko uważa, że to lepszy system od obecnego syfu, i
    > obserwując do czego to zmierza coraz trudniej się nie zgodzić.

    Zdaje się, że mijasz się z prawdą.

    > Natomiast wielokrotnie mówił, że tej monarchii obecnie wprowadzić się
    > nie da co kończy temat.

    Jak kończy temat, skoro się za tym opowiada, ale twierdzi, że
    wprowadzić się nie da? Co więc w zamian?

    > Ponadto w Europie monarchiami są: Belgia, Dania, Hiszpania, Holandia,
    > Liechtenstein, Luksemburg, Monaco, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania.

    Tak, to prawda. Tyle, że te monarchie to tak naprawdę różne wersje
    "demokracji".

    > I co, straszne, kurwa, prawda? Po prostu same tyranie, żyć się tam kurwa
    > nie da.

    Takie puste gadanie - monarchia konstytucyjna czy parlamentarna to
    w sumie szacunek dla historii państwa i utrzymanie pewnych funkcji
    reprezentacyjnych. To tylko potwierdza, że JKM opowiada różne brednie,
    na które się ludzie łapią.

  • 115. Data: 2012-01-29 20:11:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

> [...]
    > obserwując do czego to zmierza coraz trudniej się nie zgodzić. Natomiast
    > wielokrotnie mówił, że tej monarchii obecnie wprowadzić się nie da co

    Nie, wcale się nie opowiada, nawet jak wymawia wyraz "demokracja" to
    udaje, że spluwa.

> [...]
    > Liechtenstein, Luksemburg, Monaco, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania. I
    > co, straszne, kurwa, prawda? Po prostu same tyranie, żyć się tam kurwa

    JKM nie to ma na myśli mówiąc o monarchii, nie udawaj głupszego niż
    jesteś.

  • 116. Data: 2012-01-29 20:22:21
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-29 20:11, to pisze:

    > JKM nie to ma na myśli mówiąc o monarchii, nie udawaj głupszego niż
    > jesteś.

    A co niby ma na myśli jak nie właśnie monarchie KONSTYTUCYJNE, bo o tym,
    że konstytucja jest najważniejszym dokumentem w państwie POWTARZA ZAWSZE?

    JKM ZAWSZE powtarza, że to od konstytucji zaczyna się państwo.

  • 117. Data: 2012-01-29 20:33:11
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    W dniu 2012-01-29 20:11, Artur Maśląg pisze:

    > Zdaje się, że mijasz się z prawdą.

    Możliwe, pewnie potrafisz zasypać mnie źródłami potwierdzającymi, że
    mijam się z prawda.

    > Jak kończy temat, skoro się za tym opowiada, ale twierdzi, że
    > wprowadzić się nie da? Co więc w zamian?

    Skrajny liberalizm gospodarczy (czyli jedyny słuszny ustrój gospodarczy)
    i ograniczenie całej machiny państwowej (zaczynając od ograniczenia
    ilości posłów, drastycznej redukcji liczby ministerstw, urzędników,
    przepisów, których i tak nikt nie zna, a służą jedynie do zabijania
    aktywności ludzi).

    > Tak, to prawda. Tyle, że te monarchie to tak naprawdę różne wersje
    > "demokracji".

    No i? "to" straszy wyrazem "monarchia" jakby to był jakiś zamordyzm,
    państwa jakie wymieniłem pokazują, że w obecnym świecie monarchia
    istnieje, ma się dobrze i nie jest żadnym zagrożeniem.

> [...]
    > w sumie szacunek dla historii państwa i utrzymanie pewnych funkcji
    > reprezentacyjnych. To tylko potwierdza, że JKM opowiada różne brednie,

    A konkretnie? Jakie brednie masz na myśli na przykład? Że niby 600000
    urzędników tłamszących aktywność ludzi jest niezbędnych? Nie potrafisz
    żyć bez 20 ministerstw, z czego z 10 jest najzupełniej zbędnych? Że niby
    brednią jest, że o pieniądze zarobione swoimi rękami ja zadbam lepiej
    niż jakiś pierdzistołek na urzędzie?

    Mentalność niewolnika...

  • 118. Data: 2012-01-29 20:53:35
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-29 10:34, Kudłaty Konservateesta pisze:

    > Masz przerośnięte ego i nie czytasz pręga. Chodzi o tego delikwenta:

    Prega nie czytam - fakt - a myslalem, ze to o mnie chodzi, bo juz tyle
    roznych wersji slyszalem, ze mnie nic nie zaskoczy.

    Pzdr i milego weekendu.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 119. Data: 2012-01-29 21:01:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > Oczywiście, a co pracujący na siebie ludzie mają do stracenia?
    > Że z 70% obecnie zabieranych im przez polityków pieniędzy musieliby
    > oddawać pewnie góra 20%? Co płacący podatki na tych skur.... człowiek
    > ma

    a tych co by im trzeba było zabrać (ok 80% towarzystwa ) to byś rozstrzelał
    czy tylko na Kołymę kazał wywieźć :)

    Wyobraź sobie zwolnienie 80% urzędników i teraz trzeba im wypłacić odprawy,
    ale to jest dopiero początek zabawy co by wg ciebie mieli robić ci ludzie? z
    czego by żyli przez powiedzmy pierwsze dwa lata po WIELKIEJ REFORMIE. Kto by
    pacyfikował górników i inne grupy skoro Policjanci tez by utracili
    przywileje? Już nie mówię o ściganiu zwykłych przestępców.

  • 120. Data: 2012-01-29 21:03:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

> [...]
    > Liechtenstein, Luksemburg, Monaco, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania.
    > I co, straszne, kurwa, prawda? Po prostu same tyranie, żyć się tam

    to teraz pytanie w ilu z tych państw monarchowie posiadaja pełnię władzy
    wykonawcze?