  • Data: 2012-01-29 19:57:03
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dużo do stracenia mieliby emeryci - nie wszyscy doczekali sie
    > potomstwa ale wszyscy uczciwie płacili składki i emerytura się im
    > należy.

    Przez jakiś czas z podatków trzeba bym im dawać (VAT), ale nowi już
    musieliby się martwić o nią sami (co zresztą JUŻ ma miejsce, rządzący
    jasno mówią, że z państwowej za jakiś czas nikt nie wyżyje).
    Gdyby od razu zrobić gospodarkę liberalną to można to było zrobić z
    prywatyzacji, a tak czerwone robactwo rozkradły większość.

    > Przy dzikich pomysłach JKM dla nich pieniędzy nie będzie.
    > Ja mam blisko emerytury i na pewno na JKM nie zagłosuję.

    Jak piszę wyżej, pod tym względem niewiele by się zmieniło, obecni z
    VAT-u, przyszli z własnych funduszy emerytalnych.

    > A tak w ogóle,m to sio na pl.soc.polityka!

    Ależ na pręgierzu polityka to główny temat... a nie wiem kto doczepił
    samochody :-)