  • Data: 2012-01-28 21:00:57
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-28 20:49, Diabełson pisze:

    > Skoro nie ma alternatywy, czyli PiS jest za słaby i przestarzały aby
    > rządzić, tym gorzej dla Polski. Za rogiem czai się anarchia, Palikot i
    > postkomuniści

    Nie ma alternatywy, bo PiS się nie nadaje (z tych samych względów, co
    PO), na lewicy nikogo już nie ma, prócz betonu, Palikot to polityczny
    błazen bez programu, podobnie jak Mikke (tyle, że tu jest program, ale
    chory). Młodych na horyzoncie nie widać, a jak się pojawiają, to tacy,
    jak Bosak lub przydupasy. To jest dla mnie brak alternatywy.