  • Data: 2012-01-29 11:46:49
    Temat: Re: Efekty .. ale pedro pedał.
    Od: pedro <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-29 08:48, Vojtek pisze:

    > Użytkownik "pedro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widać, że ciebie dawno nikt nie p.....ł obszczymurku.
    > Idź na CB.
    > Szukasz partnera na tej grupie pedale ?

    Poziom wypowiedzi zachowany. To moja sprawa czy lubię w męskiego anusa
    czy w żeńska pochwę. Pedał to masz w rowerze.
    Nie mam CB, ty zapewne masz:)
    Oby twoje dziecko się nie wieszało bo tato nie lubi homoseksualistów
    http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,14-letni-gej-p
    owiesil-sie-bo-wysmiewali-go-w-szkole,wid,14200093,w
    iadomosc.html
    Tato! Zacznij mądrzeć, twoje dziecko Cie potrzebuje!