  • 11. Data: 2009-02-06 18:41:40
    Temat: Re: Eeeeee łyso mi....
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@x...USUN.wp.TO.pl>

    > Uczucia zreszta znane odrobine u wiekszosci motocyklistow
    > ale nie az w takim stopniu;)

    W mojej mieścinie jest koleś - straszny maniak motocykli, ale w bardzo
    pozytywnym tego słowa znaczeniu.
    Wigilia wygladała u niego podobno tak, że w salonie przy wieczerzy (nie
    tylko z resztą), stał Goldas a na nim mała choineczka - jedyna w mieszkaniu
    :) Mąż i ojciec rodziny oczywiście.

    Ja tez wtargałem motorek po kilku schodach na jedna zime, ale pomimo
    sterylnego wyczyszczenia wszystkich zakamarków i tak było czuć. Szczególnie
    po wspomnianych imprezowych przygazówkach ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał B. [R1]

  • 12. Data: 2009-02-06 19:04:46
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    Na szczescie nic.
    Kiedys trzymalem w pokoju VT600, a ostatnio w moim przedpokoju stala CR.
    Niestety po miesiaca moja "ona" miala dosc i niepocieszony musialem sie
    pogodzic z transferem do garazu.
    Ot, ciezkie czasy.

    Z.

  • 13. Data: 2009-02-06 19:08:02
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    Yyyy... Ale jak ja nawet w lecie na noc wstawiam swoje Homde za ~3500PLN
    codziennie pod schody, to już jestem walnięty? Droga Przyjaciółko? Bo
    mógłbym zostawić na ganku (pod dachem) alibo i na podwórku...
    A tam, niedługo dylemat się rozwiąże :(

    MS

  • 14. Data: 2009-02-06 19:10:37
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "Kefir" napisal:
    > domek jest potrzebny. W bloku obawiam sie tylko jednego: gdyby zdarzyla
    > sie jakas dobra impreza sasiedzi, nawet ci lubiacy muzyczke, moga slabo
    > znosic odpalanie i przegazowki .

    Na dobre imprezy z odpalaniem, paleniem gum itd. najlepiej nadaja sie
    jakies historyczne wojskowe obiekty np. forty obronne z XIX w w Toruniu.
    Sprawdzone kilka let temu. Arni moze zaswiadczyc!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 15. Data: 2009-02-06 21:09:44
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Sybi pisze:

    > Na dobre imprezy z odpalaniem, paleniem gum itd. najlepiej nadaja sie
    > jakies historyczne wojskowe obiekty np. forty obronne z XIX w w Toruniu.
    > Sprawdzone kilka let temu. Arni moze zaswiadczyc!;)

    dowody do wglądu na miejscu zbrodni :)
    http://arni.motocykle.org/foto%20007.jpg
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-02-07 17:31:56
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Sybi pisze:

    > Na dobre imprezy z odpalaniem, paleniem gum itd. najlepiej nadaja sie
    > jakies historyczne wojskowe obiekty np. forty obronne z XIX w w Toruniu.
    > Sprawdzone kilka let temu. Arni moze zaswiadczyc!;)

    Kilka? a to juz kilkanascie nie minelo ? :) nie... chyba na szczescie
    jeszcze nie kilkanascie....

    chodz tak patrzac na Twoja córkę... :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 17. Data: 2009-02-08 07:43:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sybi pisze:
    > Na dobre imprezy z odpalaniem, paleniem gum itd. najlepiej nadaja sie
    > jakies historyczne wojskowe obiekty np. forty obronne z XIX w w Toruniu.
    > Sprawdzone kilka let temu. Arni moze zaswiadczyc!;)

    Goldwing swietnie pali gume na linoleum. Sprawdzone empirycznie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-02-08 08:50:44
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "piomay" napisał:
    > chodz tak patrzac na Twoja córkę... :)

    No, no;)
    Tatus kilka zlotow zaliczyl a w tym czasie z dzieci
    mlode damy mi sie porobily.
    Ty tak sie nie patrz na moja corke... za stary jestes!;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 19. Data: 2009-02-08 08:53:33
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Goldwing swietnie pali gume na linoleum. Sprawdzone empirycznie.

    E tam, motocyklem to kazden potrafi.
    Gadaj czy harlejem komus sie udalo?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 20. Data: 2009-02-08 13:46:10
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Mat S pisze:

> [...]
    > codziennie pod schody, to już jestem walnięty? Droga Przyjaciółko? Bo
    > mógłbym zostawić na ganku (pod dachem) alibo i na podwórku...

    znane mi przypadki: kolega wyremontowal SHL i trzymal ja w salonie na 4
    pietrze - remont rowniez przeprowadzal w tym salonie. Inny przez zime w
    swoim pokoiku, mieszkajac z rodzicami, remontowal GPZ - ale mieszkal w
    domku ;-). ja mieszkajac na starych smiechach na parterze, wejscie do
    mieszkania z chodnika, trzymalem LTD na werandzie i pewnej pieknej
    zimowej nocy, jak sobie z kolegami dalismy lekko w czubek, wjechalem nia

    do mieszkania i zjaralem laczka na terakocie, slady na scianach po gumie
    sa do dzis :D a smrod byl kilka dni. Ech to byly czasy.....

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.