  • 21. Data: 2009-02-08 17:33:29
    Temat: Re: Eeeeee łyso mi....
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" Boga sie nie boi:

    ml

    > A co w tym dziwnego ze ludzie na zime wstawiaja motocykl do domu ?

    No co Ty?! Gdybym ja zainstalował w salonie, przed kominkiem mojego moplika
    na zimę, to by mnie moja stara od razu z domu pogoniła. Za swoje kury dałaby
    se rękę uciąć :-(((

    Zdroofka Johnny

  • 22. Data: 2009-02-09 16:23:04
    Od: "DELTA" <d...@n...pl>

    > dowody do wglądu na miejscu zbrodni :)
    > http://arni.motocykle.org/foto%20007.jpg

    Witka!
    A kogo to takie zgrabne nóżki po prawej stronie ? :-)
    Darek

  • 23. Data: 2009-02-09 16:40:23
    Od: Arni <a...@n...spam>

    DELTA pisze:

    > Witka!
    > A kogo to takie zgrabne nóżki po prawej stronie ? :-)
    > Darek

    a to kogos z rodziny, mielismy tam impreze

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"