  • 1. Data: 2011-02-13 11:06:41
    Temat: Edytor tekstu na komorke w javie
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale chyba lepszej niema(chyba, ze na
    grupe o javie).

    Szukam jakiegos prostego i najlepiej darmowego edytora tekstu na komorke
    w javie. Mam Sony Ericcsona i to dziadostwo maa takie ograniczenia, ze
    glowa boli. Nic sie nieda zrobic. Niby to cos ma mozliwosc tworzenia
    notatek, ale z taka mala iloscia znakow, ze szok, juz nokia z przed
    kilku lat mogla tworzyc dluzsze notatki.

    Jedyne na czym mi zalezy, to zeby mogl podgladac i edytowac pliki txt.
    Nie potrzebuje zadnych bajerow zwiazanych z formaowaniem tekstu itp.

  • 2. Data: 2011-02-13 14:10:56
    Temat: Re: Edytor tekstu na komorke w javie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 12:06:41 +0100, Pawel wrote:
    >Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale chyba lepszej niema(chyba, ze na
    >grupe o javie).

    pl.misc.telefonia.gsm

> [...]
    >kilku lat mogla tworzyc dluzsze notatki.
    >Jedyne na czym mi zalezy, to zeby mogl podgladac i edytowac pliki txt.

    Mozesz sprobowac pisac jako MMS. tam chyba ograniczenia sa wieksze.

    Ale i tak edytor sie moze przydac, bo takie chocby poruszanie sie po
    dluzszym tekscie moze byc uciazliwe.

    J.

  • 3. Data: 2011-02-13 15:43:58
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2011-02-13 15:10, J.F. wrote:

    > pl.misc.telefonia.gsm

    wielkie dzieki. zaraz puszcze posta na ta grupe. Zapomnialem o tej
    grupie calkowicie.

    > Mozesz sprobowac pisac jako MMS. tam chyba ograniczenia sa wieksze.
    >
    > Ale i tak edytor sie moze przydac, bo takie chocby poruszanie sie po
    > dluzszym tekscie moze byc uciazliwe.

    Oj, przyda sie. Ciekawe, czy w troche bardziej zaawansowanych nokiach,
    takz sa takie beznadziejne ograniczenia, jak w SE.

  • 4. Data: 2011-02-13 16:13:26
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    >
    > Jedyne na czym mi zalezy, to zeby mogl podgladac i edytowac pliki txt.
    > Nie potrzebuje zadnych bajerow zwiazanych z formaowaniem tekstu itp.

    Ja do robienia notatek używam "Mobile Diary" firmy YUltimaSquare.
    Dodatkowo sam dostawia datę. Telefon SE K600i, więc dość marny.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-02-13 17:53:58
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2011-02-13 17:13, Grzexs wrote:

    > Ja do robienia notatek używam "Mobile Diary" firmy YUltimaSquare.
    > Dodatkowo sam dostawia datę. Telefon SE K600i, więc dość marny.
    Powiedzmy, ze fajny, ale mi zalezy na zwyklym edytorze txt, typu otworz
    plik txt, zmodyfikuj go i zapisz pod ta sama, lub inna nazwa. Spotkales
    moze cos takiego?