-
X-Received: by 2002:a25:86c9:: with SMTP id y9mr8055811ybm.26.1568048622807; Mon, 09
Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:86c9:: with SMTP id y9mr8055811ybm.26.1568048622807; Mon, 09
Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!o24no3223875qtl.0!news-out.google.com!c11ni731qtp
.0!nntp.google.com!o24no3223868qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 9 Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5d765720$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.139.253;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.139.253
References: <2...@g...com>
<5d765720$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Edukacyjnie tvp
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 09 Sep 2019 17:03:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 8
X-Received-Bytes: 2072
X-Received-Body-CRC: 808786177
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662387
[ ukryj nagłówki ]Czas na jaki zapala sie zolte powinien zalezec od lokalnych warunkow, sredniego czasu
reakcji kierowcy i mozliwosci zatrzymania od wlaczenia zoltego przez kazdy typ
legalnie poruszajacego sie pojazdu. Czyli jesli zolte zapali sie jak samochod osobowy
jest blizej niz 50 metrow od sygnalizatora i dopuszczalna predkosc to 50/h to taki
samochod musi przejechac na zoltym bo nie ma szansy na normalne hamowanie. Ktos powie
ze droga hamowania z 50 to 30 metrow. I bedzie mial racje bo tyle wyjdzie przy
hamowaniu awaryjnym. Ale w normalnej jezdzie nagle ostre hamowanie jest
niedopuszczalne bo moze zagrozic tym co jada z tylu.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.19 22:21 s...@g...com
- 10.09.19 09:10 p...@g...com
- 10.09.19 11:29 J.F.
- 10.09.19 14:17 J.F.
- 10.09.19 14:31 p...@g...com
- 10.09.19 15:15 J.F.
- 11.09.19 09:18 p...@g...com
- 14.09.19 17:17 J.F.
- 15.09.19 16:18 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=