-
X-Received: by 2002:a25:86c9:: with SMTP id y9mr8055811ybm.26.1568048622807; Mon, 09
Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:86c9:: with SMTP id y9mr8055811ybm.26.1568048622807; Mon, 09
Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!o24no3223875qtl.0!news-out.google.com!c11ni731qtp
.0!nntp.google.com!o24no3223868qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 9 Sep 2019 10:03:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5d765720$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.139.253;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.139.253
References: <2...@g...com>
<5d765720$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Edukacyjnie tvp
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 09 Sep 2019 17:03:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 8
X-Received-Bytes: 2072
X-Received-Body-CRC: 808786177
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662387
[ ukryj nagłówki ]Czas na jaki zapala sie zolte powinien zalezec od lokalnych warunkow, sredniego czasu
reakcji kierowcy i mozliwosci zatrzymania od wlaczenia zoltego przez kazdy typ
legalnie poruszajacego sie pojazdu. Czyli jesli zolte zapali sie jak samochod osobowy
jest blizej niz 50 metrow od sygnalizatora i dopuszczalna predkosc to 50/h to taki
samochod musi przejechac na zoltym bo nie ma szansy na normalne hamowanie. Ktos powie
ze droga hamowania z 50 to 30 metrow. I bedzie mial racje bo tyle wyjdzie przy
hamowaniu awaryjnym. Ale w normalnej jezdzie nagle ostre hamowanie jest
niedopuszczalne bo moze zagrozic tym co jada z tylu.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.19 22:21 s...@g...com
- 10.09.19 09:10 p...@g...com
- 10.09.19 11:29 J.F.
- 10.09.19 14:17 J.F.
- 10.09.19 14:31 p...@g...com
- 10.09.19 15:15 J.F.
- 11.09.19 09:18 p...@g...com
- 14.09.19 17:17 J.F.
- 15.09.19 16:18 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=