  • Data: 2022-04-05 01:08:07
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > A potrzebne to do czegoś?
    > Bo i tak YT (na swojej stronie) wyświetla mi swoje propozycje a w
    > nich filmy z kanału który często oglądam. :-)

    Feed jest manipulowany, czasem bardzo, m.in. żeby wpływać na twoje emocje,
    i to bynajmniej nie w pozytywny sposób. Jest o tym sporo w tej książce:
    https://www.amazon.com/Arguments-Deleting-Social-Med
    ia-Accounts/dp/125019668X
    (ebook krąży po warezowniach)

    --
    Gdybyś była owocem, to byłabyś najsłodszą truskawką. A gdybyś była
    warzywem, to odwiedzałbym cię codziennie w szpitalu.