  • Data: 2022-04-05 10:43:28
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(a):
    > Tak samo jak nie mam gwarancji że YT nie zwariuje i np. nie
    > zgubi listy moich subskrypcji. Na bardzo wiele żeczy czy usług nie
    > mam gwarancja a jednak działają. :-)
    > Pozdrawiam

    Właśnie nie tak samo :) Prawdopodobieństwo zwariowania YT jest bardzo
    niskie. A strona główna tylko przypadkiem informuje Cię o nowościach i może
    w każdej chwili przestać. Poza tym musisz obejrzeć kilka filmów z danego
    kanału żeby algorytm uznał, że ten kanał jest dla Ciebie interesujący. Jak
    Cię przestanie interesować, to będziesz musiał czekać aż YT załapie że już
    nie oglądasz tego kanału. Poza tym musisz wyłapywać swoje kanały ze
    śmietnika jaki proponuje YT. A subskrypcje po prostu działają.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/