  • Data: 2011-10-10 20:29:31
    Temat: Re: Ecodriving "chfalem siem"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > A próbowałeś policzyć/sprawdzić ile czasu zarobiłeś jadąc szybciej?

    To nie chodzi o zarobek na czasie, rzadko cisnę do deski bo mi się spieszy.
    Ale kapelusznicza jazda to jedno z najbardziej wnerwiających czynności w
    życiu, dokładnie odwrotnie do jazdy dynamicznej.
    Nie jestem masochistą, żeby dobrowolnie robić coś, co mnie wkurza, skoro
    mogę robić coś, co mi sprawia frajdę.