  • Data: 2019-05-04 00:05:41
    Temat: Re: Eagle PCB - jak usunąć prostokąt?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-03 21:48, Kaczin wrote:

    > Trudno z tobą dyskutować. Zdaje się, że nie widzisz jak sam sobie
    > zaprzeczasz. Poza tym jedynie zadajesz pytania, nie widać żadnych
    > rzeczowych argumentów.
    > Ja napisałem dlaczego Kicad jest lepszy od Eagle. Ty każde zdanie
    > kończysz pytajnikiem.

    Twoim jedynym argumentem jest że jest darmowy. Tu się zgadzam. Nie
    podlega dyskusji.

    Reszta wyssana z palca.
    Zadaję pytania. Owszem. To zbrodnia w dzisiejszym świecie.
    Pytam : "Dlaczego jest lepszy ?"
    Argumentacja jaką przytaczasz jest z ubiegłej dekady chyba.
    Porównujesz wersję darmową Eagla z open sourcowym Kicadem full-featured.
    Porównuj chociaż pełne, najnowsze wersje obu.
    Np ilość warstw na sygnały. Eagle 16 warstw kontra Kicad 32 warstwy.
    To jest argument , Kicad lepszy ma więcej...

    Popracuj z jednym i drugim choćby z rok czasu.
    To prawda że Kicad w wersji 5 jest znacznie lepszy, ale nowe wersje
    Eagla od kiedy kupił go Autodesk też wychodzą co kilka miesięcy.

    Jeden i drugi dostępny jest na Win/Mac/Linux..

    Nie widzę zatem dalej gdzie jest to dno i 2 metry mułu.

    Pzdr

    Adam