  • Data: 2008-07-28 20:47:09
    Temat: Re: EXATEL i ich kwiatki w umowie
    Od: Darek Chodkiewicz <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > hm.. a jak sprawdzasz tego mbita? dokąd? ;)
    > czym?

    Ja za przerwy (według Exatela usterki) w łącznej liczbie ponad 300
    godzin dostałem 60 zł odszkodowania. Ping do dowolnego hosta wynoszący
    1300ms-27000ms to według Exatela usterka. Brak 2Mbit bo padnięty port w
    Ich routerze: usterka, brak 2Mbit bo uszkodzona E1-ka: usterka,
    uszkodzony kabel łaczący E1-ki: usterka, wiszący router tellindusa :
    usterka, rozsynchronizowane zegary E1-nek ... itd.
    93:59:42
    1:58:50
    0:32:49
    1:11:04
    1:12:17
    12:05:11
    1:15:52
    1:14:28
    24:14:08
    13:51:31
    5:12:48

    Czasy trwania "usterek"miedzy majem a lipcem. Na szczęście za chwilę
    EXATEL będzie miał 16MBit do sprzedania komuś innemu.

    --
    Darek Chodkiewicz