eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEV-- Wodór czy baterie?Re: EV-- Wodór czy baterie?
  • Data: 2018-09-18 07:53:47
    Temat: Re: EV-- Wodór czy baterie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 17 Sep 2018 14:56:29 +0200, Myjk napisał(a):
    > Mon, 17 Sep 2018 13:27:03 +0200, J.F.
    >> Raczej z 70%, jesli nie 80%.
    >> Mowimy o parze elektrolizer - ogniwo paliwowe.
    >
    > Mówimy o cyklu ilość prądu, elektroliza, magazynowanie (sprężanie),

    Smieszna sprawa - ale mozna elektrolizowac od razu do wyokiego
    cisnienia.
    Powinno sie jakos odbic na napiecu ...

    > strat
    > (które ponoć przy sprężeniu w stalowym zbiorniku wynoszą 0,5%/24h) aż do
    > wykorzystania w ogniwie aby tę energię odzyskać.
    >
    >> Ale jesli prad masz "za darmo" bo z panelu lub wiatraka, to co ci
    >> szkodzi 50% ?
    > Sama elektroliza to wartość poniżej 40%.

    Skad te dane ?

    >> Wiec tak naprawde to problemem moze byc cena tego ogniwa paliwowego i
    >> ewentualnie osiagi - czy da choc 40kW, czy ruszy przy -20 ...
    >
    > Może nie ruszyć przy -20?

    To ogniwo raczej na jakims wodnym roztworze.
    No i musi wode wydalac ... pare wodna ?
    Choc sa tez i wysokotemperaturowe.

    Ale ... baterie przy -20 tez gorsze, choc Tesla sobie radzi ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: